חינוך

הלכה לעולמה המורה האהובה מביה"ס "גורדון" בחולון שעיר שלמה התגייסה להציל אותה. נעמה ברזילי הייתה בת 51 במותה

לאחר מאבק ממושך שהביא להתגייסות של עיר שלמה -חולון, לטובת המורה האהובה נעמה ברזילי, היא הלכה לעולמה היום מבלי שזכתה להשתלת הכבד שלו כל כך ייחלה. הותירה אחריה שני ילדים וילדים רבים בבית הספר "גורדון" שחסרים אותה

נעמה ברזילי אמא לשני ילדים ומורה אהובה ומוערכת מאוד בבית הספר "גורדון" בחולון פנתה לראשונה לעזרת הציבור באוקטובר 2018, אז גילתה כי היא חולה במחלה נדירה שפגעה בכבד ובריאות שלה. היא נזקקה להשתלה דחופה וטיפול שיכלה לעבור רק בארצות הברית במחיר של 350 אלף שקל. כל העיר חולון בכל הגילאים נרתמו לאסוף את הכסף הנדרש והצליחו.

כך כתבה נעמה בזמנו עם תחילת מסע ההתרמה לטובתה: "אני יוצאת למסע. לא אפרט על שהיה בעבר, רק אציין שהתהליך ארוך – הרבה שנים, הרבה רופאים, הרבה סימני שאלה. לאט לאט הכבד מראה סימנים שקשה לו. אבל אם אין התדרדרות משמעותית, תמיד יש לי תירוצים – עובדת יותר מדי, חושבת יותר מדי, לא נחה… והתהליך ממשיך. ובשנה האחרונה חלה הרעה משמעותית. אני עדיין לא מוותרת, מחפשת את נקודות האור שיעזרו להישאר עם הראש מעל המים. אבל זה לא כל כך מצליח.
לכל אורך הדרך החברות רואות ומסייעות, בקטנה, כי אני לא מבקשת עזרה. אני חזקה. הגיע יום אחד שכבר לא היה לי כוח, בכיתי אצל החברות, שאני לא יודעת מה לעשות. התחיל מחול השדים (אולי לפני, כי הן ראו כל הזמן ואני לא), שאלו אם לעזור והדפתי, בעדינות. שאלו שוב ושוב. והנה הגיע השלב שאין ברירה, צריך לבקש עזרה.
נפעמת מהעוצמה, מהמהירות, מההתייחסות, נבהלתי…"

נעמה טסה לארצות הברית וחיכתה שם זמן ממושך לקבל את הכבד המיוחל. אלא שלמרות שהייתה ברשימת המחכים לתרומה, היא לא זכתה לעבור את ההשתלה שיכלה להציל את חייה וכך הבוקר היא הלכה לעולמה כשהיא רק בת 51 ומותירה אחריה שני ילדים וכן ילדים רבים בבית הספר "גורדון" שהיא הותירה בהם את חותמה. נעמה הייתה מורה של כיתות המחוננים בבית הספר וכן בכיתות אחרות.

הנהלת בית הספר "גורדון" הוציאה הודעה הבוקר בזו הלשון: "בצער גדול ובכאב עצום אנחנו מודיעות כי נעמה ברזילי זליקוביץ – חברה יקרה, אישה נפלאה, חברת צוות אהובה ומורה בחסד, הלכה הבוקר לעולמה לאחר מאבק קשה על חייה. תודה לכם קהילה מדהימה, שהייתם שותפים ולקחתם חלק משמעותי במאבק, שלצערינו הסתיים בפרידה ממנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות