תל אביב - יפו

עיריית ת"א חוזרת לשגרת האכיפה: ממחר מבוטלות ההקלות בחנייה ברחבי העיר. הפקחים יחזרו לאכיפה בשגרה. לתשומת לב הנהגים

החל ממחר, יום רביעי ועם חזרת המשק לפעילות תחת שגרת קורונה, עיריית תל אביב-יפו תשנה באופן הדרגתי את אכיפת הסדר במרחב הציבורי ותתאימה לימי שגרה. המשמעות: יבוטלו ההקלות בחנייה ברחבי העיר

עיריית תל אביב-יפו חוזרת לשגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל ממחר, יום רביעי ועם חזרת המשק לפעילות תחת שגרת קורונה, עיריית תל אביב-יפו תשנה באופן הדרגתי את אכיפת הסדר במרחב הציבורי ותתאימה לימי שגרה.

משבר הקורונה הכתיב סדרי עדיפויות שונים בתחום אכיפת הסדר במרחב הציבורי בתל אביב, בשל ביצוע מטלות חיוניות בעת חירום על ידי פקחי אגף הפיקוח העירוני, כגון: סיוע מוגבר לקהילה, שמירה על בריאות הציבור ובשימת דגש על אכיפת תקנות לשעת חירום. כמו-כן, ירידה דרסטית בהיקף כלי-הרכב הנכנסים לעיר ובעסקים הפועלים בה, שינה את היקפי האכיפה במרחב הציבורי בשבועות הראשונים לאחר פרוץ משבר הקורונה.

בהתאמה, אגף הפיקוח העירוני בתל אביב ימשיך לאכוף את כלל עבירות התעבורה לרבות אכיפת עבירות חניה קשות, חניה בתחום כחול לבן ומועדפת, אכיפה באמצעות מצלמות אכיפה ובנת"צ וכן פעילות גרירה כבשגרה.
כמו כן, לא תתאפשר עוד חנית תושבים, כפי שהיה עם תחילת המשבר, בחניות המיועדות להורדת והעלאת נוסעים בסמוך למוסדות חינוך, חנייה בתחום מגרשי חנייה של בתי ספר ובחניונים של מבנים עירוניים והחל מיום ראשון הקרוב גם תבוטל הוזלת התעריפים היומיים לחנייה בחניוני "אחוזות החוף".
נוסף על משימות אלה, פקחי האגף פועלים להסברה בעסקים בעיר לעניין התו הסגול, לרבות חלוקת מנשרים ושמירה על הנחיות משרד הבריאות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות