חדשות

משהו לא טוב קורה בפ"ת: גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב ריקבון מתקדם בדירה ברחוב וולפסון. המקרה הרביעי רק החודש בעיר. "איפה מחלקת הרווחה בעיר?"

מזעזע בכל פעם מחדש: גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב ריקבון ביחידת דיור בפתח תקווה. מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בפתח תקווה בשישה אירועים של קשישים וערירים שנמצאו זמן רב לאחר מותם

סמוך לשעה 08:00 הבוקר הוזעקו כוחות ההצלה ליחידת דיור ברחוב וולפסון בפתח תקווה שם נמצאה גופת גבר במצב ריקבון.
ישראל גודלבסקי מפקד זק"א שרון: "מיד בצאת השבת הגענו לדירה לטפל בכבוד המת ובאיסוף הממצאים שנשארו בדירה. מדובר בגבר כבן 50 שנמצא במצב של איבוד צלם אנוש לאחר שנפטר לפני כשבוע ימים. השכנים שהרגישו את הריח הנוראי הזעיקו את כוחות המשטרה וההצלה שמצאו את גופת המנוח במצב קשה מאוד, פרמדיק מד"א אישר את מותו. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך זיהוי והבאתו לקבורה".
למרבה הצער לא מדובר במקרה נדיר, כאשר מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בפתח תקווה בשישה אירועים של קשישים וערירים שנמצאו זמן רב לאחר מותם.

צילום: דוברות זק"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות