חדשות

תושב ראשל"צ ביצע מעשים מגונים קשים בחמש ילדות, בהן בנותיה של בת הזוג שלו, כשגם צילם אותן במצבים אינטימיים בבית ללא ידיעתן

אימה בראשון לציון: צילום אינטימי בחדר השינה, במקלחת ואף ביצוע מעשה מגונה. חמש קטינות עברו התעללות במשך שנים מידי תושב העיר בן 42

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון נגד תושב העיר בן 42 בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. הנאשם ביצע את העבירות כלפי 5 מתלוננות בנות 18-10.
על פי האישום הראשון בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רימא רבאח, הנאשם ביצע ריבוי עבירות של מעשה מגונה ופגיעה בפרטיות כלפי בנותיה של בת זוגו, בנות 18 ו־14, אשר התגוררו יחד עם אימן ועם הנאשם בראשון לציון. הנאשם ביצע את העבירות בלמעלה מ־10 הזדמנויות, כאשר נכנס לחדרן של נפגעות העבירה בשעות הלילה, בעת שישנו, ללא הסכמתן. בכל אחת מההזדמנויות צילם הנאשם את הבנות תמונות אינטימיות, ובסך הכל צילם לפחות עשרות תמונות. בכמה מההזדמנויות, נכנס הנאשם לחדרה של בת ה־18 בזמן שישנה, ביצע בה מעשים מגונים וצילם זאת.
בהזדמנות אחרת, נכנס הנאשם לחדרה של בת ה־14, הזיז את חולצתה וצילם זאת. בהזדמנויות נוספות, הניח הנאשם את הטלפון הנייד שלו במקלחת הבית, כשהוא במצב צילום וידאו, ותיעד את הבנות (כל אחת בנפרד) כאשר התקלחו. בהזמנות נוספת תיעד הנאשם את בת ה־18 במצב אינטימי לאחר שהניח מבעוד מועד את הטלפון הנייד שלו מעל הארון בחדרה, כשהוא פועל במצב וידאו.
על פי האישום השני, הנאשם ביצע מעשה מגונה ופגיעה בפרטיות כלפי חברתה של בת ה־14, כאשר הגיעה לביתה כדי לישון אצלה וישנה עימה בחדר. הנאשם סבר כי היא ישנה, צילם אותה וביצע בה מעשה מגונה. בתגובה, ניסתה החברה לזוז כדי שהנאשם יחדול ממעשיו. למרות זאת, הנאשם המשיך לגעת בה.
על פי האישום השלישי, ב־31 במרס בשעות אחר הצהריים הנאשם נהג ברכב בעיר אלעד ופנה לקטינה בת 11 שהלכה ברחוב. הנאשם נסע אחריה, פנה אליה מספר פעמים וביקש ממנה לעלות לרכב, אך היא סירבה. בהמשך, עקב אחריה עד שעלתה עימו לרכב. במהלך הנסיעה, הנאשם הציג לקטינה, במספר הזדמנויות, תמונות פורנוגרפיות. בשלב מסוים, עצר הנאשם ליד תחנת אוטובוס וביקש מהקטינה להעביר לו בקבוק שהיה על רצפת הרכב ליד רגליה והיא נעתרה לבקשתו. לאחר שהנאשם נטל את הבקבוק, הוא ביצע מעשה מגונה וביקש מהקטינה לבצע בו מעשה מגונה. הקטינה סירבה לעשות זאת ואז הנאשם ביקש מהקטינה כי הוא יבצע בה מעשה מגונה. בתגובה, הנידה הקטינה בראשה והחלה לבכות. הנאשם ביקש שלא תבכה והציע לה 20 ש"ח. הקטינה ביקשה ללכת לביתה, אך הנאשם לא נעתר לכך. בהמשך, המשיך הנאשם בנסיעה והוריד את הקטינה בסמוך לביתה.
על פי האישום הרביעי, ב־3 בנובמבר 2019 שהתה קטינה בת 10 בתחנת אוטובוס במעלה אדומים והמתינה להסעה לבית ספרה. באותה העת, נהג הנאשם ברכבו בסמוך לתחנת האוטובוס. הנאשם הבחין בקטינה, עצר את רכבו בסמוך אליה וביקש ממנה לעלות, תוך שהוא מציע לה כי יסיע אותה לבית ספרה. הקטינה נעתרה לבקשתו ועלתה לרכב. במהלך הנסיעה, ביצע הנאשם בקטינה מעשה מגונה. בהמשך, הוריד הנאשם את הקטינה בבית ספרה ונסע מהמקום.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד רבאח כי: "עסקינן במי שפגע בקטינות אשר התגוררו עימו בבית, וראו בו דמות אב, תוך שהוא מבצע בהן עבירות מין קשות ורומס את פרטיותן. המשיב לא הסתפק בכך, ופגע בנוסף במספר קטינות אקראיות במהלך נסיעה מקרית ברכב וזאת לאור יום וברחוב, וכן בחברה של אחת הבנות אשר לנה בבית".

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות