חדשות

תושב תל אביב החליט כי הטיפול שמקבלת אמו באיכילוב לא מספק אותו, אז הוא תקף את הצוות הרפואי – ואז את המאבטח שבא ללוות אותו החוצה

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב תל אביב בגין עבירות תקיפה של צוות רפואי ומאבטח בבית החולים איכילוב

ככה לא מתנהגים לצוות רפואי בימים אלה. תושב תל אביב תקף בשישי האחרון באלימות את הצוות הרפואי במחלקה בבית החולים איכילוב, לאחר שלטענתו לא ניתן טיפול הולם לאימו.
מאבטח שהוזעק למקום ביקש מהנאשם להתלוות אליו אל מחוץ לבית החולים, ובתגובה הותקף גם הוא באגרופים בפניו וגופו ונגרם לו לשברים בצלעות.
שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם שהמשיך להשתולל. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט ואתמול כאמור, הגישה התביעה המשטרתית לבית משפט השלום, כתב אישום נגדו בעבירות של תקיפה חמורה וגרימת נזק.
מדוברות איכילוב נמסר: "אלימות נגד משרתי הציבור בכלל והרפואה בפרט היא תופעה חמורה ומסוכנת, וביתר שאת בימים אלו בהם נמצאים כוחות הרפואה בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות