חדשותחינוך

חופשת קיץ תשע"ט מתחילה מ-ע.כ.ש.י.ו

שנת הלימודים תשע"ט התאפיינה בשורה של תכניות לאומיות: חיזוק החינוך הבלתי פורמלי, מצוינות בפריפריה, צהרונים, חוג לכל ילד, תכנית הצפון, תקצוב דיפרנציאלי ופתיחת סניפים חדשים לתנועות הנוער.

▪ הזנקת המתמטיקה: שיא כל הזמנים 19,200 תלמידים ניגשים ל-5 יחידות לימוד.

▪ הזנקת האנגלית: כ-65% מהתלמידים נגשים ל-4 ו-5 יחידות לימוד.

▪ השלמת מודל התקצוב הדיפרנציאלי.

▪ בתי ספר של החגים: כחצי מיליון תלמידים בקייטנות ציבוריות, בפסח ובחנוכה.

▪ חוק החינוך המיוחד וההכלה.

▪ אוטונומיה למנהלים: הרחבת האוטונומיה הניהולית של מנהלי בתי הספר.

▪ חוג לכל ילד: כ-90,000 תלמידים.

▪ רפורמת הכיתה הקטנה: צמצום הכיתות הגיע לכיתה ד'.

▪ סייעת שנייה וגננת מובילה: תוספת של כ-6,000 סייעות וכ-1,000 גננות מובילות.

שר החינוך החדש, הרב רפי פרץ, מסר: "אני מאחל לתלמידי ישראל חופשת קיץ מהנה ומשמעותית. החופשה מהווה הזדמנות נפלאה להכיר מרחבים חדשים.  לטייל בנחלים, בשבילים ובנופיה של מדינת ישראל. אל תשבו בבית. אפשר להתנדב או להצטרף לתנועת נוער. כל תנועה באשר היא. להורים היקרים אני אומר, הילדים הם הדבר החשוב ביותר לכם ולנו – שימו לב אליהם. והמנהלים והמורים, השדרה החשובה של המערכת שלנו, לאחר שנה גדושה ומלאכה חינוכית אינטנסיבית, אני מאחל חופשה מהנה. החופשה הזו מהווה   בעבורכם הזדמנות  להתמלא באנרגיות מחודשות  לקראת השנה החדשה שתבוא עלינו לטובה".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב הוסיף: "מערכת החינוך מסכמת שנה מרובת חידושים ותכניות לאומיות, להזנקת מערכת החינוך, לצמצום פערים בחברה הישראלית, להרחבת החינוך הבלתי פורמלי ולהתאמת המערכת למאה ה-21. פעלנו לחיזוק החינוך הבלתי פורמלי, קידמנו מצוינות בפריפריה, הפעלנו 17,000 צהרונים, הענקנו חוג לכל ילד, יישמנו את תכנית הצפון, הוצאנו את הפעימה האחרונה של תכנית התקצוב הדיפרנציאלי, הרחבנו את האוטונומיה למנהלים ופתחנו סניפי תנועות נוער חדשים. אני רוצה להודות לצוותי החינוך המסורים, על עבודה חינוכית מאומצת, איכותית והישגית, שנעשתה לאורך כל שנת הלימודים. אני מאחל למערכת החינוך כולה חופשת קיץ מהנה, חווייתית ומשמעותית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות