חדשות

המתנדב במשטרה שיקר בנוגע לירי בעקבות עימות עם חשוד בדקירה. בסוף דווקא הוא נעצר

בשלב מסוים, בעוד המאבק בעיצומו, שלף המתנדב את נשקו האישי. בשל רשלנותו, מסיבה שאינה ידועה, נפלט כדור מנשקו וכתוצאה מכך פגע הקליע בירכו השמאלית והביא לפציעתו.

המתנדב דיווח בגל הקשר המשטרתי כי נפלט כדור מנשקו, כשההסבר שנתן היה כי הנערים ניסו לחטוף את נשקו. סמוך לאחר פליטת הכדור, הבחין המתנדב שנורה בתרמיל הכדור שנפלט, ובעודו פצוע בעט בתרמיל שהיה מונח על הארץ במטרה להרחיקו מהזירה ולהסתירו.

עם הגעת כוחות המשטרה הראשוניים לזירה, חזר המתנדב על הדיווח הכוזב, בהצביעו על המתלונן ששכב על הארץ בזירה כי הלה ניסה לחטוף את נשקו וירה בו.

בעקבות הדיווח הכוזב נעצר הנער, בין היתר בחשד לניסיון לרצח שוטר ובהחזקת נשק שלא כדין. לאחר החקירה הוארך מעצרו, כאשר המתנדב שב וחזר על הדיווח כי: "אקדחו נחטף על ידי המתלונן וכתוצאה מכך נשמעה לפתע ירייה אשר הביאה לפציעתו".

לצערו של היורה אנשי מח"ש מצאו את התרמיל, והבינו את שקרה באמת. המתנדב נעצר וכאמור הוגש נגדו כתב אישום בגין מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט. נגד הנערים עומד כתב אישום בנוגע לאירוע הדקירה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות