חדשות

ועדת הבדיקה בפרשת הנערה ונתן גושן בעצמאות בר"ג: אילני המליץ להדיח את מנהל המחלקה התורנית שנמצא לא דובר אמת והתברר שנתן הוראה לא לתת לצעירה לשיר

ואלו מסקנות הוועדה בראשות מ"מ ראש העיר ליעד אילני שהונחו היום על שולחנו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן:

  1. המלצה שבכל אירוע עירוני הפתוח לקהל הרחב, תופיע לפחות אישה אחת על הבמה.
  2. .באירועי הקיץ הקרובים או ביום העצמאות הבא יוזמן שוב נתן גושן להופיע בגן אלי כהן לרווחת התושבים – ובאותה הזדמנות תוזמן אותה נערה לשיר יחד עם גושן על הבמה.
  3. החלטה להעביר מתפקידו ולהדיח את מנהל המחלקה לתרבות תורנית שצילומי האבטחה סתרו את גרסתו הראשונית ונמצא כי הוא אכן הורה לזמר שלא לתת לנערה לשיר.

בעקבות המסקנות הגיב ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "על אף שהנערה העידה בפני שנהנתה לאורך כל הערב כולל ממה שקרה על הבמה המבחן בעיני הן הנורמות שלנו כעיר והדרת נשים היא חציית קו אדום גם אם האישה לא נפגעה ולכן הוחלט על העברת העובד מתפקידו. 
מעתה כל אירוע פומבי באחריות העירייה מנהלו יחתום על תדרוך ותוכנו יצריך את אישור המנכ"לית או יועצת ראש העיר למעמד האישה. ברמת גן שלנו כולם שווים".

וליעד אילני אף אמר: "ברמת-גן של 2019 לא תהיה הדרה של שום אוכלוסייה! ברמת-גן של 2019 לא נטאטא שום דבר מתחת לשטיח! כפי שהתחייבנו הועדה בראשותי ביצעה בדיקה מקיפה בכדי לוודא שהאמת תצא לאור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות