חדשות

צפו: מרדף ותפיסת גבר ששדד נשים ברחוב הבוקר בפתח תקווה

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע אלים נוסף, שעות ספורות בטרם מעצרו, אז התפרע ברחוב בפתח תקוה הסמוך לתחנת המשטרה, כשהוא תחת השפעת אלכוהול וצעק לעבר עוברים ושבים.

החשוד עוכב לתחנת המשטרה וגם שם המשיך במסע האלים שלו וחנק אדם ששהה בתחנה. בסיום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ובהם הרחקה מהעיר פ"ת.עוד מצאו חוקרי המשטרה, כי ברשות החשוד היו חפצים (טלפון נייד וכרטיס חיוב) שאינם שייכים לו כי אם לתושבת פתח תקווה.

החוקרים יצרו עימה קשר והתברר כי שעות ספורות בטרם נעצר בגין האירוע הראשון המתואר, החשוד חטף לאישה את התיק כשהיא יושבת על ספסל במרכז העיר. אותה מתלוננת, בת 60 מפתח תקווה, לא הגיעה להתלונן מיד בתחנת המשטרה וזאת בשל מצבה הבריאותי.

לאחר שחוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד להפרת הסדר הציבורי, לחטיפת התיק ולשוד, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וב-25 באפריל הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר ומעצרו הוארך ב-5 ימים נוספים ועד הבוקר. הבוקר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות