חדשות

זילות השואה? תלוי את מי שואלים. הרשת סוערת בעקבות פרסום השלטים של הפרויקט 'הסטורי של אווה'

ואלה תגובות ופוסטים נוספים שעלו בנידון:  

הדר: דרך מזעזעת!  והשלט שמרוח בכל חור בתל אביב צורם ומכעיס. אפשר וצריך ללמוד על השואה כפי שהיא הייתה. אנחנו באמת צריכים להנגיש ככה לנוער את השואה? לא עדיף להפגיש נוער עם ניצולי השואה האחרונים פנים מול פנים? שיחוו באמת את השואה ולא יראו אותה שוב על המסך? או להכניס לתוכנית הלימודים סיורים במוזיאוני השואה? לא כל דבר צריך להנגיש ולתת לנוער כמו כפית בשם הטכנולוגיה והקידמה. זילות של השואה , פשוט בושה לאן הגענו.

טל: הרעיון הכי מטומטם ששמעתי כבר הרבה זמן… ושמעתי הרבה דברים מטומטמים לאחרונה.

ארז: היא גם מעלה סטורוש ועושה סלפוש? בלעעע גועל נפש! אני לא יודע מי צריך להיות מפוטר קודם – זה שחשב על הרעיון הזה או זה שאישר אותו.

לבנת: מבטיחה לכם שגם אם היה אינסטגרם בשואה הוא היה נלקח מהם יחד עם כל שאר הדבר שנלקחו מהיהודים. זה כל כך מחליא ומבזה. רעיון גרוע ביותר ונוראי.

שלומי: מזעזע. הדבר הראשון שעלה לי לראש זאת אווה בראון, בת הזוג ואשתו של היטלר שהתאבדה איתו ביחד בבונקר. חשבתי שאני הוזה…

הילה: הגבול בין יצירתיות חינוכית להגזמה.. לדעתי מוגזם.

לידור: בושה וחרפה זו הדרך שלכם לחנך ילדים??? דרך האינסטגרם???

והיו גם תגובות שצידדו ברעיון וכתבו שהדרך פחות חשובה מהרעיון עצמו:
עינת: יוזמה כ"כ חשובה בעיקר בעידן של היום. אם המיזם ידע לשמור ולשמר ברגישות ובאותנטיות את הסיפורים אז זכינו בתיעוד היסטורי וחשוב .

אמיר: לדעתי זה מדהים. כבר מזמן עלתה בי המחשבה מה היה קורה אילו אנשים במחנות ההשמדה היו יכולים לשלוח תמונות ולזעוק את זעקתם כך שכולם ישמעו. זה ניסיון מבורך בעייני לתרגם מציאות שהייתה לתוך מסגרות שקיימות היום.

עדי: רעיון מקסים ומעניין. הסיפור הוא סיפור שצריך להישמע בכל דרך שתואמת כל תקופה.

 

הסטורי של אווה באינסטגרם

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות