רמת גן

עיריית רמת גן יצאה במבצע "קמחא דפסחא" בהיקף של מאות אלפי שקלים

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עו"ד דוד מנחם, מקדם גם הוא חלוקה של חבילות מזון עבור תושבים שאומנם לא מוכרים ברווחה, אך זקוקים לסיוע בכדי לחגוג את חג הפסח בכבוד.

על כל אלה התווספו גם תרומות של אנשים וגופים פרטים בעלות כוללת של עשרות אלפי שקלים. באמצעות שיתוף פעולה עם היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, חולקו כ-400 חבילות מזון ותרומות כספיות ללקוחות האגף לשירותים חברתיים, שזכו לעזרה ותמיכה כלכלית לקראת חג הפסח.

בימים אלו מתבצעת בעיר מכירת חמץ במטרה לבערו, להתמודד עם איסורו במהלך חג הפסח ולהעניק תוקף הלכתי לפעולה. המכירה, בהובלתו של הרב ניסן יוסף, מתבצעת לרווחת כלל התושבים לאורך כל שעות היום, במוסדות חזון למועד שברחוב הגלגל 46 (בצמוד למד"א) ובבית ספר בן איש חיל ברחוב האצ"ל 14. זאת בנוסף ליתר המוקדים המפורסמים על ידי המועצה הדתית וכן על ידי גבאי בתי הכנסת השונים ברחבי העיר.

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות