חדשות

ארגון הפשע של עמיר מולנר "זכה" לפשיטה על עסקיו מטעם בלשי היאחב"ל

במהלך הפעילות עוכבו מספר חשודים, נערכו חיפושים בבתיהם של חברים הקשורים בארגון, נתפסו סמים ומזומן בסך של כ- 70 אלף שקלים.

כמו כן הרופא הוטרינר המחוזי במשרד הבריאות וגורמי בריאות המזון במשרד מצאו ליקויים חמורים באיטליז הקשור לארגון בגבעתיים.במסגרת זו הושמדו 371 ק"ג בשר ועוף שאוחסנו בתנאים ירודים וחלקם אף נמצא פג תוקף. בנוסף, נמצאו ליקויי תברואה בעסק לממכר דגים הקשור לארגון בקרית אונו אשר הובילו להשמדתם של 27 ק"ג דגים פגי תוקף ובבית קפה באזור תעשיה בבני ברק, מצאו ליקויים חמורים ותוגש בקשה לסגירת העסק.

לאחר בחינת הממצאים מהפעילות, בעלי העסקים שנבדקו ייחקרו בעבירות השונות על ידי המשטרה והגורמים שהשתתפו בפעילות.משטרת ישראל ופרקליטות המדינה, בשיתוף משרדי הממשלה השונים, תמשכנה במאבקן כנגד פעילות בלתי חוקית תוך זלזול בשלטון החוק, כאשר פעמים רבות חלק מהמקומות שנבדקו משמשים גם למפגש של גורמים עבריינים ומהווים כר לפעילות עבריינית.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות