חדשות

בלעדי: מנהל מקרקעי ישראל מגיב לראשונה על פרשת קרקעות מסעדת "עזרא ובניו": "השטח מיועד לדירות, אבל כל השנים היזמים קיבלו איומים". ובניגוד לטענות הרשות המקומית שהיא לא מעורבת: "החניה שייכת לרשות והיא פעלה שם"

4. שטח המסעדה נמצא בבעלות הרשות המקומית ויש להעביר אליה שאלות בעניין המסעדה. ככל הידוע לרמ"י מבנה המסעדה הוא ללא היתרי בנייה.

5. כל כניסה לשטח החנייה תטופל כפלישה ובאופן מיידי.

 

עורך דינם של משפחת עזרא, חיים כהן, התייחס לפני שבוע לפרשה ואמר: "המועצה המקומית אזור שיכנה את המשפחה במקום וסייעה לה להקים את המסעדה הזו. הפעילות שלהם הייתה בתמיכה של כל ראשי המועצה באזור לאורך השנים. הם יושבים על קרקע שהיא בבעלות של המנהל, ויש להם הסכם לתקופה ארוכה. בשנת 1995 אמורים היו להגיע מהמנהל להסכם עם המשפחה על דיור חלופי ובשנת 2016, לאחר שהתקבל אישור לקדם תכנית בנייה, היו אמורים להגיע עם בני המשפחה להסדר. באו לכאן עם חפ"ק, שוטרי יס"מ, משמר הגבול, נציגי משרד הבריאות שרצו לפסול את כל הבשר, אבל אחרי שהבינו כי הכל כשורה, הם פסלו רק חלק קטן. אחר כך הגיעו מרשות המסים, זו התעמרות. הם רוצים להפוך את בני המשפחה בכוח לעבריינים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות