חדשות

"ארון הכסף" נמצא בלב בית כנסת בתל אביב

מבדיקת חשבון עסקי של ירקן נמצא כי העברה בנקאית מלקוח בסך 800 שקלים, לא נרשמה בספרי העסק. הירקן הבטיח למבקרים: "אני אקפיד להיות מסודר". מסעדן שהשמיט סיפרה מהסכום שקיבל בקופה טען "היה לחץ ולכן טעיתי", ומסעדן אחר שלא רשם הכנסות מקניית ביקורת מקדימה וכן לא הדפיס בקופה הכנסות מכרטיסי אשראי טען: "אני אבדוק עם העובדת ואם צריך אפטר אותה".

בחנות תכשיטים נמצא שובר אשראי בסך 400 שקלים שלא נרשם. בעל החנות סיפר למבקרים: "הייתי חולה והתכוונתי לרשום". ירקן שבקופת העסק שלו נמצאו 2 צ'קים, אחד בסכום של 6,000 שקלים והשני בסכום של 2,000 שקלים, שלא תועדו בספרי העסק טען: "אלו צ'קים לביטחון".

פעילות הביקורת נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות