חדשות

ראש עיריית בת-ים הודיע לחברה האחראית לסלילת הרכבת הקלה, שעליהם לשנות את עבודתם שפוגעת בחיי התושבים. התגובה: הם מאיימים לתבוע אותו. ברוט: "זה בטח לא מפחיד אותי"

"זו גם הסיבה שאני לא פועל בכל העוצמה נגד נת״ע: מצד אחד אני מאפשר להם להמשיך לפעול כדי לא להאריך את משך הזמן של העבודות, שגורמות לפקקים ובעיות רבות, אבל מצד שני הם סופגים מאיתנו קנסות מדי שבוע (החברה ולא העובדים, כמובן), ואני לא מאפשר להם לפרוס איזורי היערכות ברחבי העיר. זה לא מאריך את משך העבודה אך כן מפריע מאד לנת״ע, שתאלץ בסופו של דבר להתאים את עצמה למדיניות שלנו
אתם חייבים להבין שנגמרה התקופה שנותנים לכם להשתולל בבת-ים. אנחנו מוכנים לספוג אי-נוחות ופקקים בשביל פרויקט הרכבת, אבל זה חייב להיות מידתי – ובלי שום פשרות בנושא בטיחות.

נת״ע טוענת שזו לא אשמתה, כי הנהלת העיר שהייתה לפני 8 שנים אישרה להם לפעול כך. גם אם הם צודקים, זה ממש לא רלוונטי. הם אחראים כיום לתקן את ההתנהלות הזו, ולהתאים אותה למדיניות החדשה שלנו שלא מתפשרת על הבטיחות ועל איכות החיים של התושבים.

אז בתכל׳ס, על מה אנחנו נלחמים
על מתן מענה לבעיית הבטיחות ברחוב הרצל, על בעיית החניה ברחוב, ועל היעדר השלביות שפוגעת בעסקים וגורמת פקקי ענק – במיוחד באזור התעשייה – שיכולים להימנע בניהול נכון. בסיור שעשיתי שם אתמול הראיתי להם שזה אפשרי. אלו הנושאים הקריטיים שעליהם לא נתפשר.

זה יכול לקחת עוד קצת זמן, ואני לא יכול להבטיח איך המאבק יסתיים. 
אבל אני כן יכול להבטיח דבר אחד: גם אם נת״ע ינסו להסית את הקרב הזה לבית המשפט, אני אמשיך לנהל אותו יום-יום בשטח – יחד עם התושבים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות