חינוך

מורה בבית ספר בחולון הורתה לתלמידי כיתה ג’ לעזור לה לגרור בכוח ילד, מחוץ לכיתה ונעלה אותו בחוץ. האם: “גררו את הבן שלי כאילו היה פגר”. המשטרה פתחה בחקירה

המשטרה פתחה בחקירה, יחד עם מעורבות של מפקחת משרד החינוך ואגף החינוך בעירייה, כנגד שתי מורות בבית ספר יסודי בחולון, שלפי החשד נהגו באלימות כלפי ילד בכיתה ג’ ואף נעזרו לשם כך בתלמידי כיתתו של הילד.
הורי הילד שהגישו תלונה במשטרה נגד המורות סיפרו כי הכל התחיל כשהמורה בכיתת בנם, כאמור כיתה ג’, ביקשה ממנו לצאת החוצה מהכיתה. הילד סרב לעשות כן. המורה התעקשה שיצא, אך הילד המשיך לסרב. אז, לפי ההורים והילד, המורה קראה לעזרת מורה אחרת בבית הספר.
לפי הילד, אותה מורה החזיקה בחוזקה  בזרועו, סובבה לו את היד וניסתה למשוך אותו החוצה בכוח, אך ללא הצלחה. או אז, המורה ביקשה מעוד שני ילדים בכיתה לעזור לה למשוך ולגרור את הילד בכוח מחוץ לכיתה. וכך, שני ילדים מכיתה ג’ ואותה מורה גררו בכוח את הילד אל מחות לכיתה. משהוציאו אותו החוצה, המורה של הכיתה מיהרה לנעול את הדלת בכדי לא לאפשר לילד להיכנס.

במהלך גרירת הילד, מכנסיו נקרעו. הילד ניסה להתחנן לשוב לכיתה, אך ללא הועיל. אז הילד החליט לעלות לחדר המנהלת ולספר לה על שארע. ההורים לא נקראו לבית הספר.רק עם הגעת האם לבית הספר כדי לאסוף את בנה, היא ראתה אותו משוטט בוכה בחצר בית הספר  ומייד הגישה תלונה במשטרה כנגד שתי המורות על אלימות.
האם סיפרה: “גררו את הילד כאילו היה חתיכת פגר לעיני כל הילדים. אף אחד מהנהלת בית הספר ובכלל לא חשב שצריך לדווח לנו על מה שקרה. הם השפילו את הבן שלי ונהגו בו באלימות ועוד נעזרו לשם כך בילדים מהכיתה שלו”.
העניין הועבר לידיעת המפקחת על בית הספר וכן אגף החינוך בעירייה, שהחליטו לעת עתה להעביר את הילד לבית ספר אחר בעיר.
מהעירייה נמסר: “המקרה ידוע ומטופל במינהל החינוך העירוני ונמצא בבדיקת משרד החינוך והמשטרה”.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות
Close
Close