רמת גן

נעים להכיר: המשקיפים החדשים בישיבות מועצת העיר

שלושת המשקיפים הם: שירלי פינטו, חירשת דוברת שפת הסימנים, משפטנית פעילה חברתית לקידום זכויות אנשים עם מוגבלויות ויו״ר ארגון "אני מסמן אני שווה", תעסוק במענים לאנשים עם מוגבלויות בעיר רמת-גן. בחודש דצמבר האחרון מונתה ליועצת ראש העיר לענייני מוגבלויות ונגישות.

אורית אמיתי, עו"ד ופעילה חברתית בנושא זכויות אנשים וילדים עם מוגבלות, הן ברמה המוניציפאלית (לרבות במסגרת מנהיגות ההורים במרכז למשפחה וועדת הנגישות העירונית של קהילה נגישה) והן ברמה הארצית ביוזמות שונות (לרבות במיזם "סיכוי שווה – שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה"). כאם לילד עם צרכים מיוחדים, תקדם מענים למשפחות בסוגיה זו.

ליר לוי, תלמיד תיכון בליך ויו"ר נוער מפלגת כולנו, בן 17 בלבד, ידבר בשם בני הנוער והצעירים ויפעל במטרה לדאוג שצרכיהם יבואו לידי ביטוי ברחבי העיר רמת-גן. ליר מתכון לתת את כל כולו למען האתגר ולהילחם על כל הצעה לטובת אוכלוסיית היעד.

ראש העירייה מסר: "כחלק מהמהפכה אותה אני מוביל בשיתוף הציבור, כבר עם כניסתי לתפקיד הכנסתי שלושה נציגי ציבור המייצגים אוכלוסיות חשובות שצריך להשמיע את קולם, גם במועצת העיר.
כבר בתקציב שהעברנו בשבוע שעבר, העלתה המשקיפה אורית אמיתי נקודות חשובות לטובת המשפחות עם צרכים מיוחדים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות