חינוך

אהל שם נבחר לאחד התיכונים המובילים בישראל

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן ציין: "ברכות לתיכון 'אהל שם' על דירוגו כאחד מעשרת התיכונים המובילים בישראל. יישר כח לתלמידים, להורים, למורים, למנהל ולכל אגף החינוך. על ההפתעה הזו נדאג להפתיע גם אנחנו את ביה"ס לטובה בהזדמנות הראשונה".

מ"מ ראש העירייה, ליעד אילני מסר: "כבוגר 'אהל שם', אני גאה ברמה האישית בהישגי התיכון, שהיווה בשבילי בית של ממש, ולא בכדי. מזה שנים שהתיכון מקדם ערכים של מצוינות ומצליח להוביל בפן הלימודי, הערכי והחברתי. הנתונים המרשימים שפורסמו מדרגים את החינוך הרמת גני בראש ומשקפים עשייה פדגוגית אינטנסיבית, לצד מתן תשתית מיטבית, שמאפשרת לכל תלמיד ותלמידה לצמוח ולהתפתח. אין לי ספק ש'אהל שם' ימשיך לקטוף תארים נוספים ברמה הארצית".

מנהל התיכון ישראל וילוז'ני סיכם: "הברכות לצוות שעובד ועמל למען הצלחת התלמידים, והרצינות והשאיפה למצוינות של התלמידים עצמם".

 

 

צילום ראובן קופצ'ינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות