חינוךראשון לציון

הדרך היצירתית לגרות את התלמידים לתחומי המדעים: חדר הבריחה במערכת החינוך בראשון לציון

בחדר הבריחה נדרשים התלמידים להשתמש בכושר הבחנה, חשיבה ביקורתית, יצירתיות, כישורים אסטרטגיים, מיומנויות של עבודת צוות וכמובן בידע מתמטי שנרכש לאורך כל שנת הלימודים כדי לברוח מהחדר. מדי שנה מתנסים בחדר תלמידי שכבת ח'. "אנשי חינוך רבים עסוקים בשאלה כיצד ניתן להפיח רוח למידה בכיתה", מסבירות מלי ברטקובסקי וריקי טוילי, מורות בבית הספר שיצרו את החדר. "גם אנחנו שאלנו את עצמנו וזה הוביל אותנו לייצר משחק הרפתקאות. יצרנו סביבת למידה חדשה שתומכת ביצירת חווית למידה. בחדר הבריחה נדרשים המשתתפים להשתמש בכושר הבחנה, חשיבה ביקורתית, יצירתיות, כישורים אסטרטגיים, מיומנויות של עבודת צוות וכמובן בידע מתמטי שנרכש לאורך כל שנת הלימודים כדי לברוח מהחדר".

גם במקיף ט' נאות אשלים עמלים בחודשים האחרונים על הקמת חדר בריחה המבוסס על סיפור אפוקליפטי. בשנת 2030 מדען המציא מחשב מתקדם בשביל לעזור לעולם אלא שהמחשב השתלט על מערכות הטילים של הממשלות בעולם וגרם לבני האדם להילחם אחד בשני ובסוף השתלט על העולם וגרם לו להפוך לעולם נטוש ומלא בגזים רדיואקטיביים. בחדר הבריחה המשתתפים נמצאים בעתיד שהעולם בו נהרס, מזוהם ומלוכלך והם צריכים למצוא מכונת זמן ולחזור בזמן אל ההווה. בחלק נוסף הם צריכים להרוס את המחשב ובהמשך הם צריכים לחזור לעתיד כדי להזהיר את המדען שלא יחזור על הטעות שלו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות