חדשות

בליץ של מס הכנסה על בעלי עסקים, רופאי שיניים ועוד בחולון והסביבה. התירוצים המקוריים של מעלימי המיסים

מבדיקת ספרי האולם נמצא ברישום חיצוני שהוצמד לשתי הזמנות כי לגבי שני אירועים התמורה ששולמה בפועל גבוהה מזו הרשומה בספרים. בספרים נרשם מספר האורחים ומחיר למנה מופחתים מזה ששולם בפועל, ונמצא כי לא נרשמו הכנסות בסכום של 39,000 שקלים. בנוסף, נמצאו הזמנות בכתב יד לשירותי קייטרינג, ובספרי האולם אין כלל ביטוי להכנסות משירותים אלו. בנוסף התברר שהתקבלו כ-4,000 שקלים מקדמות על חשבון שירותי קייטרינג שאינם מתועדים בספרים.
המבקרים הגיעו גם למסגרייה שבה מצאו מחברת שבה נרשמו שתי עסקאות, האחת בסכום של 1,700 שקלים בעבורה קיבל בעל המסגרייה מקדמה בסך 500 שקלים, שבועיים קודם והשנייה בסכום של 2,000 שקלים שבעבורה קיבל מקדמה בסך 1,000 שקלים. העסקאות והמקדמות לא תועדו בספרי העסק ותשובתו של בעליו הייתה: "זה מקדמות שאני מקבל מלקוחות ואני רושם הכל בסוף העבודה". במכון לקוסמטיקה נמצא צ'ק בסכום של 6,500 שקלים שלא נמצא רשום בספרי העסק כנדרש ולגביו אמר מנהל המכון: "הלקוחה ביקשה לא להפקיד את הצ'ק אלא להמירו במזומן". בעסק לעיבוד שבבים נמצא צ'ק בסכום של 18,206 שקלים שלא תועד. מנהל העסק טען: "הלקוח נתן צ'ק על סכום לא נכון ואני מחכה שיחליף אותו".
פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור  ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

 

 

צילום: גטי אימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות