חדשות

נחתם הסכם בין "תל אביב 1" למר"צ: מיטל להבי- סגנית ראש עיריית תל אביב

תגבור חשוב לקואליציה. רון חולדאי. צילום דוד שי ויקיפדיהתגבור חשוב לקואליציה. רון חולדאי. צילום דוד שי ויקיפדיה

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "אני שמח כי הקואליציה מתרחבת וכי הגענו להסכמות גם עם סיעת מרצ על עבודה משותפת. אני רואה בכך תגבור חשוב לקואליציה העירונית, שיאפשר להגיע להישגים לטובת העיר ותושביה".

יו"ר סיעת "מרצ" מיטל להבי: "תל אביב-יפו היא מרצ; ליברלית, פלורליסטית וחופשית, ואנו מצטרפים לקואליציה כדי לחזק ולהעצים את הדמוקרטיה והחילוניות בעיר. פנינו לחמש שנים של עשייה מבורכת בשותפות עם ראש העיר הנבחר, במטרה לשמור על תל אביב-יפו כמגדלור ערכי מול הכוחות שפועלים להחלשת הדמוקרטיה ושלטון החוק בישראל. בחרנו לעסוק בנושאים שיש בהם חשיבות לעתיד ולתפיסת החיים שלנו ושבשלים לפריצת דרך משמעותית בעבודה נכונה. נעסוק בתחבורה שמצויה לפני מהפכה משמעותית, בחדשנות ובטכנולוגיות שנוגעות בכל תחומי החיי, בנוער שהוא דור העתיד שלנו ובקהילה הגאה שהיא הזרקור לשוויון זכויות לכולם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות