חינוךראשון לציון

בשבוע הבא: פתיחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א'

מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. ובכל זאת, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ותושבים המזדהים באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה. לשירות ההורים יעמדו עמדות המאוישות על־ידי רשמות שעברו הכשרה מתאימה, ומעניקות מענה לשאלות ולבקשות ההורים. יש לתאם תור באמצעות המוקד הטלפוני על מנת לחסוך זמן. הודעה על השיבוץ לגן הילדים תפורסם במהלך יוני 2019, והודעה על השיבוץ לכיתה א' תפורסם במהלך חודש מרץ 2019. השיבוץ יפורסם באתר האינטרנט העירוני ואיגרת תישלח לביתכם, לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: "ההרשמה למסגרות החינוך העירונית כוללת השנה שתי בשורות חדשות: אנחנו נפתח הרשמה ניסיונית לגנים בשיטת מונטסורי, אותם נפתח בשנת הלימודים הבאה אם תהיה הרשמה מספקת, וגם נעמיד להורים לצורך ההרשמה הכללית 'צ׳ט לייב' עם רשמת וצוות מנהל החינוך כדי לשפר ולהנגיש את תהליך ההרשמה על מנת שיהיה פשוט וידידותי. צוות אגף הקדם יסודי וגם אנחנו בהנהלת העיר, זמינים ונגישים להעניק להורים את מלוא הסיוע והשירות הנדרשים״.

מידע נוסף על תהליכי הרישום לשנה"ל תש"ף ניתן למצוא בפורטל החינוך העירוני בכתובת www.rlz-edu.org.il

 

צילום: יוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות