חדשות

היחידה לקידום עסקים פתחה קורס לקידום עסקים באור יהודה

הקורס "יסודות העסק המצליח" בנוי מ-15 מפגשים שיתקיימו אחת לשבוע במרכז קזז לצעירים. המפגשים מועברים על ידי מרצים ומנחים מהשורה הראשונה, כאשר כל מפגש מתמקד בנושא אחר השייך לעולם העסקי: מיתוג, מכירות, שיווק במדיה, פרזנטציה אישית, ניהול פיננסי ועוד. מטרת הקורס לספק למשתתפות כלים שיסייעו להן לפתח את העסק שלהן ולבסס את מעמדו בשוק כעסק מצליח, לצד יצירת רשת נטוורקינג חזקה שתייצר להן שיתופי פעולה, פלטפורמה להתייעצות ויתרון לגודל.

הקורס הוא אבן הדרך הראשונה שהניחה היחידה לקידום עסקים, המוקמת בימים אלו בעירייה, מתוך תפיסה עירונית הרואה בעסקים כגורם משמעותי והכרחי ליצירת מרקם חיים עירוני משגשג ותוסס. היחידה לקידום עסקים תהיה אמונה על פיתוח כלכלי עירוני בדגש על יצירה ושימור הקשר עם בעלי העסקים, יצירת אפשרויות צמיחה מגוונות לצד שירותים לקידום ופיתוח עסקי לבעלי העסקים בעיר. בחודש הבא ייפתח קורס נוסף שייועד לכלל האוכלוסייה המעוניינת להקים עסק עצמאי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות