חדשות

דורון אוזן מגיב בחריפות על ההצטרפות של דנה ומשה לקואליציית קינסטליך: "הם החליטו מאינטרסים אישיים צרים בלבד, אחרי שטענו קודם שקינסטליך לא ראוי"

"תושבי ראשון בוודאי מוקיעים התנהגות פוליטית אינטרסנטית שכזו, וראוי היה שראש העירייה הנכנס יתחיל את כהונות בצורה נקייה ולא מלוכלכת כפי שבחר לנהוג במקרה זה, שמראה לנו את הכיוון של ההנהגה הנוכחית.
התנהגותו של רז רק מוכיחה את מה שדורון טען שוב ושוב – מדובר באדם לא ראוי עם סולם ערכים נמוך.
לצערו של דורון, קרן ואפי טעו – הציבור שופט וישפוט אותם גם בעתיד. דורון ימשיך לפעול למען תושבי ראשון בכל התחומים ובכל מקום שישב בכל העוצמה, התשוקה, הניסיון והיכולת וימשיך לפעול למען הנהגה נקייה, שקופה, ערכית ומוסרית".
בקרוב יקיים דורון מסיבת עיתונאים ויסביר איך תיראה האופוזיציה בקדנציה הקרובה.
רז קינסטליך מסר בתגובה: ״הציבור שבע ועייף מהכפשות והשמצות אחרי מערכת בחירות סוערת, וראוי שדורון אוזן יפנים זאת. חברי סיעתו של אוזן העדיפו להצטרף לעשייה העירונית למען הציבור ולהביט קדימה, ואני מברך אותם על כך. אני קורא גם לדורון אוזן להצטרף לעשייה ולפעול למען הציבור. עוד לא מאוחר.
אוזן התנה את הצטרפותו לקואליציה בקבלת תפקיד סגן ראש העירייה בשכר ועוד הטבות אישיות. משלא נעניתי לבקשתו הוא שב להכפיש. יש בפני עיריית ראשון לציון 5 שנות עבודה עם אתגרים גדולים, וצפויה לנו עשייה גדולה. בפני אוזן יש שתי אפשרויות: בחירה במנהיגות והצטרפות לעשייה למען הציבור, או המשך הכפשות, השמצות והתנהגות שאינה משרתת את הציבור. תושבי ראשון לציון מצפים לעשייה אמתית. זה מה שהבטחתי וזה מה שאני מתכוון לעשות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות