חדשות

ניצחון גדול לצביקה ברוט- ראש העיר החדש של בת-ים. ברוט מביס את יוסי בכר, ראש העיר היוצא. נתניהו התקשר ובירך. ברוט: "הבת ימים הוכיחו שהם מחליטים עבור עצמם"

מאות בת ימים הגיעו לחגוג את נצחונות של ברוט דווקא בבניין העירייה, כשברוט אומר: "אם יש מישהו שהטיל ספק בכוח של הבת ימים, מישהו שחשב שהבת ימים הם פראיירים, הלילה הוא כבר יודע: רק הבת ימים יחליטו", בכך הוא רמז לתמיכתו של נתניהו ביריבו בכר. "ממחר בבוקר, אין יותר מחנאות ואין יותר מלחמות, יש רק בת ים אחת שיוצאת לדרך חדשה!".

כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לפני זמן קצר לראש העיר הנבחר של בת ים צביקה ברוט ובירך אותו על הניצחון. ראש הממשלה הבטיח לברוט שיתוף פעולה מלא כדי לקדם את הסוגיות הבוערות על סדר היום של בת ים.  ברוט הודה לראש הממשלה על הברכות, ואמר כי מדובר בהישג היסטורי לליכוד, וסיכם עם ראש הממשלה להיות בקשר בימים הקרובים על מנת למסד את שיתוף הפעולה למען בת ים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות