רמת גן

פארק קונביץ נפתח לרווחת הציבור

פארק קונביץ ימשיך להתחדש עבור התושבים ובעתיד אף מתוכנן בו מגרש ספורט, מתקני משחק נוספים, תוספת של כניסות מרובות מהשכונה וסלילת שביל אופניים לאורך רחוב רפאל איתן עד לתל השומר.
הפארק החדש קרוי על שמו של חיים קונביץ ז"ל. קונביץ היה ניצול שואה שעלה ארצה בשנת 1949 והקים את משפחתו ברמת-גן. כיהן כיו"ר איגוד הגזברים הארצי ושימש כגזבר העירייה במשך 40 שנה, כשמאחוריו כ-60 שנות עבודה ציבורית בעירייה. מי שכונה "האבא של הצנחנים" עמד בראש הוועדה לאימוץ הצנחנים והוכר כיקיר חובשי הכומתות האדומות. זכה בתואר איש מופת ליונס רמת-גן ובתואר יקיר העיר רמת-גן.
ראש עיריית רמת גן מסר: "לעיר הגנים מצטרף פארק פסטורלי נוסף שהוקם למען התושבים, מתוך חשיבה על הקהילה ועל השכונה. אני שמח לראות את המשפחות הצעירות שהצטרפו לשכונה, ובכלל לחזות בתהליך שהתחלנו פה בשכונת קריית קריניצי להעלאת איכות חייהם של תושבי האזור. במעמד זה אני רוצה להודות לתושבים היקרים שהיו מעורבים בכל שלב בהקמת הפארק ולכל העוסקים במלאכה, שסייעו לממש את החזון ולקדם את תכנית האב לשיקום ולשדרוג המרחב הציבורי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות