חדשות

מקורבי ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: "הקואליציה פתוחה, מי שיביא יותר מנדטים יקבל עדיפות"

גורם בכיר המלווה את מלול זה שנים ארוכות אמר בשיחה עם "ניוזים מרכז", כי כל הספינים אינם על דעתו של ראש העירייה, וכי משיחות אישיות עם מלול עולה שהכל פתוח בקואליציה, בניגוד למה שמנסים לצייר. "רחמים מתנער מהאיומים של אנשי מחל, והוא מדגיש בכל מי שרוצה לשמוע שמי שיביא מנדטים יהיה חלק מרכזי במועצה הבאה והעשייה העירונית בשנים הבאות", אומר אותו בכיר. "צריך להבין שזאת פוליטיקה. יש את הקמפיין עד ה-30 באוקטובר, ולאחריו צריכים לעבוד יחד כולם במשך חמש שנים. מישהו באמת מאמין שסיעה גדולה, כמו שמסתמן שתהיה סיעת 'רחובותי' – שמייצגת חלק גדול מתושבי העיר – תשב באופוזיציה ותנהל משם מלחמות מול מלול? זה פשוט לא עובד ככה".

"אותם אנשים שגרמו למלול לצאת נגד 6000 תושבים, אנשי מחאת הזבל – ובתחילה לומר עליהם שהם סתם בכיינים וקטנוניים, ובהמשך אף לצאת באופן ישיר ובוטה נגדם ולהאשימם בפוליטיקה – הם אותם אלה העומדים מאחורי קמפיין הנגטיב המכוער שהליכוד מוביל בשבועות האחרונים. למיטב הבנתי זה פוגע בעיקר במצביעים שלהם ובקולות המתלבטים, שמאסו בפוליטיקה הקטנה והעסקנית הזו", כך מסכם גורם המכיר היטב את שני הצדדים ואת בוחרי הליכוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות