חינוך

דורון אוזן מציע תכנית לילדי החינוך המיוחד ודורש: "האבחונים צריכים להיות במימון העירייה"

במסגרת התכנית יעשו מאמצים עירוניים לשילוב ילדי החינוך מיוחד בבתי ספר רגילים,  יוקמו מוסדות חינוך נוספים ומסגרות מותאמות לילדים היכן שיש צורך, יוקמו קבוצות הורים לתמיכה והקניית כלים בליווי אנשי מקצוע במימון העירייה, תופעל פעילות חינוכית קבועה מותאמת לילדים בגילאים שונים והבשורה הגדולה – האבחונים ייעשו במימון העירייה.

זאת ועוד, במסגרת התכנית מדגיש אוזן את חשיבות הצוותים החינוכיים ולכן, בהנהגתו יתקיימו ימי העשרה קבועים לצוותים. במקביל, בהמשך לבעיית הסייעות שצצה בחודש שעבר, אוזן מציע תגבור בסייעת נוספת ותגבור של בנות שירות לאומי במערך הכולל .

באשר לבעיית ההסעות עליה מתלוננים ההורים כבר כמה שנים מתחייב אוזן: "בהנהגתי, העירייה תדאג להסדרת ההסעות לגנים ולבתי הספר המיוחדים ולהצבת נהגים מקצועיים ומסורים כפי שמגיע לילדינו וזאת במימון העירייה".

בהמשך לתפיסה אותה מוביל אוזן כי יש לקחת אחריות על ילדי ראשון לציון מלידה ועד האוניברסיטה הוא אומר: "כידוע, בוגרי מערכת החינוך עם צרכים מיוחדים מוצאים את עצמם מחוץ למעגלי החברה ככל שהם מתרחקים מנקודת סיום לימודיהם במערכת החינוך. בכוונתי להקים תכנית שתדאג לשילובם בצה"ל ובאקדמיה ותזמן להם שוויון הזדמנויות להשתלבות בקהילה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות