חדשות

חשיפה: אסתר פירון בשיחות פנימיות על יוסי בכר: "הוא לא שווה כלום, גם לחיאני מדבר עליו דברים איומים"

לדברי המקורבים, פירון קיימה מפגשים במשרדה בעיריה עם אנשים שונים ומתחה בפניהם ביקורת קשה על בכר. לאחת הנשים שנפגשה עמה אמרה פירון כי "אם אני ארצה אני אהיה מספר 2, ואני אהיה שוב סגנית בתיק החינוך, אבל לא מעניין אותי להיות מספר 2. כל מעגל המקורבים של בכר אומר שהוא לא שווה כלום. הציבור לא מבין שזה שהוא בתפקיד, רק מראה שעיר יכולה להתנהל גם ללא ראש עיר".

פירון אף התייחסה לבכירים אחרים בצמרת העיריה: כך למשל היא תיארה כיצד בכר ומקורביו מזלזלים בסגנית ראש העיר, אירנה גנין, מאחורי גבה: "הם לא סופרים אותה וצוחקים עליה. הם לוקחים אותה כמובן מאליו כי הם חושבים שהיא בכיס שלהם. אחרי הבחירות הם יזרקו אותה, כי הם זוכרים לה איך היא דיברה עליהם לפני שהצטרפה לקואליציה".

גם סגן ראש העיר מטעם ש"ס, רפי ברנז, מתח לדברי פירון ביקורת קשה על בכר מאחורי גבו, למרות שהוא מכהן כיום כסגן ראש העיר. "גם שלומי (לחיאני) לא מעריך את בכר בגרוש, אבל הוא הכי טוב לו. אבל הרבה אנשים אומרים לי שבגלל המצב יוסי בעצמו אולי יעזוב". מי שדווקא זוכה באופן מפתיע לשבחים מפירון הוא יו"ר האופוזיציה אלי יריב, שלדבריה "צריך לתת לו מדליה על ההתמדה. הוא לא מוותר. אין ספק שזה מראה שיש לו אופי חזק".

אלא שלמרות הדברים, "ניוזים מרכז" פנה לתגובתה של אסתר פירון. פירון עצמה מכחישה לחלוטין את הציטוטים ואומרת כי מדובר בהמצאה מוחלטת, וכי היא מעולם לא אמרה דברים אלו:

"אני משערת ששלחו לך קלטת ולא אמרו לך דברים סתם. הדברים האלו הם כנראה קלטת מבושלת ואני בחיים לא אמרתי את הדברים האלו ואני גם לא חושבת כך. הדברים האלו מבושלים זה קטעים שונים משיחות שונות אולי, וגם זה לא בטוח. אין בהם מילה אחת של אמת".

 

את לא אמרת דברים אפילו ברוח כזאת?

 

"ממש לא. הדבר היחיד שאמרתי שאני אהיה מס.2 חוץ מזה מעולם לא התבטאתי כך ואני גם לא חושבת כך. אני חושבת שלעת הזאת, מכל המועמדים שיש הוא הכי ראוי".

 

אבל את החמאת דווקא לאלי יריב.

 

"אני לא מחמיאה לו, אבל אני באמת חושבת שצריך עור של פיל כדי לחזור ולהתמודד שוב ושוב".

 

לא אמרת את הדברים האלו לאף אחד?

 

"לא לאף אחד ואפילו לא לבני משפחתי, אין בדברים האלו שום דבר ושום היגיון בדברים אלו ולא אמרתי אותם מעולם. אני נפגשת עם הרבה אנשים, אבל אני יודעת שבשום מקרה ומצב לא אמרתי את הדברים האלו, בצורה כזאת או אחרת. בעוד שיש אנשים שראשות העיר זו אובססיה, אצלי זאת אופציה. 25 שנה שירתתי מתוכם 20 שנה בהתנדבות. לא הייתי הולכת עם אדם שאני לא הייתי חשה כלפיו הערכה".

 

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה מספר פעמים לתגובת יוסי בכר ודובר מטה הבחירות שלו, אך לא התקבלה אף תגובה.

במידה ויוסי בכר יבחר להגיב, נביא את תגובתו.

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות