חינוךפתח תקווה

ממשיכים בהיערכות לפתיחת שנת הלימודים

בהמשך ביקר הצוות בבית הספר "מעלות חיים" בו משפצים את כל האגף הישן, כלומר שיפוץ כיתות מהמסד עד הטפחות, כולל החלפת חלונות ודלתות, צביעה, שיפוץ השירותים ועוד.
הצוות ביקר גם בבית הספר "עין גנים" שבשנה שעברה שופצה בו הקומה העליונה והשנה משפצים בו את הקומה הראשונה. שיפוץ מסיבי ומשמעותי בכיתות, הכולל החלפת חלונות ודלתות, שיפוץ המסדרונות ושיפוץ השירותים בקומת הקרקע.
הצוות המשיך לבית ספר "גורדון" בו נעשה שיפוץ בכיתות בקומת הקרקע (במבנה הקרוב לרחוב וולפסון), שיפוץ חדר המורים וצביעה חיצונית של אולם הספורט. הצוות המשיך את הביקור בבית הספר "אורנים", הוברמן, חטיבת בן גוריון, חטיבת רשיש וגני הילדים ברחוב מבצע דקל.
סך הכל הושקעו הקיץ כ-16 מיליון שקלים בשיפוצים במוסדות החינוך. סך עלות השיפוצים השנתית במוסדות החינוך היא כ-25 מיליון שקלים.
ראש העיר איציק ברוורמן שוחח עם אנשי המקצוע בשטח, התרשם מהעבודות המקיפות ומקצב ההתקדמות ואמר כי "קצב העבודות הוא משביע רצון ורמת ההשקעה שלנו במוסדות החינוך היא עצומה. נמשיך להשקיע במוסדות החינוך בעיר ולהתאים אותם ללמידה מטפחת ומקדמת, המתאימה למאה ה-21".

צילום: לשכת דובר העירייה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות