חדשות

דרמה ברידינג: פעוטה כבת שנתיים במצב קשה לאחר שטבעה מתחת לגשר ברידינג ת"א

 

קצין המשמרת במוקד 101 של מד"א במרחב איילון יוסף כורדי סיפר: "עוד במהלך קבלת הקריאה במוקד ידעתי  שכל דקה קריטית ובעזרת מערכות האיתור המיוחדת שיש לנו בכל האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ איתרתי צוות טיפול נמרץ שנמצא בנמל תל אביב ממש בסמיכות לאירוע כשהם נערכים לאבטחה רפואית של הופעה, חייגת לצוות והנחתי אותם להגיע במהירות למקום הטביעה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי מציל החיים במהירות האפשרית".
פאראמדיקית מד"א רוני שיסגל סיפרה: "בזמן שנערכנו לאבטחה הרפואית באמפי בנמל קיבלנו דיווח מהמוקד על אירוע טביעה שמתרחש במרחק של מאות מטרים בודדים מאיתנו. מיד יצאנו למקום עם הציוד הרפואי וחברנו לכונן מד"א רכוב על אופנוע שהתחיל את הטיפול, הפעוטה סבלה מהיפותרמיה ומצוקה נשימתית. חיממנו אותה עם שמיכה מיוחדת ותוך כדי הפינוי לבית חולים הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה קשה ויציב."

צילום: אילוסטרציה דוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות