חדשות

שוב נתפס על חם נהג משאית כשהוא שופך פסולת נוזלית בשטח פתוח בראשון לציון

ברחבי המדינה יש אתרי הטמנת פסולת מורשים, אליהם אמורים הקבלנים להשליך את הפסולת המצטברת במהלך עבודתם, אולם הניסיון לחסוך את עלויות ההובלה וההטמנה יצר תופעה שהפכה כבר למכת מדינה. כזכור, בתחילת השנה פתחה העירייה תחנה למחזור פסולת בניין בסמוך לשפד"ן. את התחנה מנהל זכיין ואגף התברואה במינהל איכות הסביבה בעירייה מפקח. אחת ממטרותיה של התחנה היא לצמצם את תופעת השלכת פסולת בניין פיראטית בשטחים פתוחים בעיר. המפעל הייחודי הוקם בהשקעה משותפת עם המשרד להגנת הסביבה והוא משתרע על שטח של כ-20 דונם. כושר מחזור פסולת הבניין עומד על כאלף טון ביום.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, שיבח את פעולות פקחי הסיירת הירוקה שהצליחו לתפוס את הנהגים בשעת מעשה ואמר: "פקחי החברה לביטחון מבצעים פעילות יזומה ופעילות בהתאם למידע מודיעיני שמתקבל. משמעות כל תפיסה כזו היא סביבה נקייה יותר לכולנו. אנו נמשיך בפעילות הגלויה והסמויה ונחפש את אותם נהגים שמזהמים את הסביבה שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות