חדשות

מביך? בעוד עיריית בת-ים מוציאה כספים גדולים להופעות קיץ, התושבים מצביעים ברגליים ולא מגיעים כמעט. "אף הופעה לא תשנה את החולדות או ההזנחה בעיר"

בכר אמנם היה מרוצה מאוד, אבל בקהל כמעט לא היו אנשים שיכלו לראות אותו: "אני אתפלא אם יגידו לי שהיו שם 1000 איש", אומר בכיר המקורב לנושא, "שטח האמפיתיאטרון היה כמעט ריק לגמרי וזה היה מביך. רק האזור של המושבים, מקדימה, היה תפוס, ומעט אנשים על הדשא".

הפארסה חזרה על עצמה גם בסוף השבוע האחרון, במופע של הזמרים מרגלית צנעני, אביהו מדינה ויהודה קיסר. בכירים בעירייה נדהמו לראות שהקהל ברובו בחר שלא להגיע, ולהשאיר את האמפי ריק: "יוסי בכר הוציא מיליוני שקלים על ההופעות האלה רק בשביל יחסי ציבור, ובסוף קיבל הופעה כמעט פרטית", אמר גורם בכיר בעיריית בת-ים, "הדשא היה ריק לחלוטין. מקדימה היו כמה מאות אנשים. בעבר היו עושים בבת-ים הופעות שהיו ממלאות את האמפי באלפי אנשים. אבל הציבור כבר מיואש מהנהלת העיר ולא רוצה להשתתף".

סימה, תושבת העיר אמרה ל"ניוזים": "אנחנו לא מטומטמים, יודעים שזה תעמולת בחירות. אבל העיר מלוכלכת יש מכת חולדות ואף הופעה לא תשנה את זה".

אמפי בת ים בזמן הופעה כמעט ריק מקהל. צילום: עצמי

בכירים אחרים בעירייה ציינו, כי רוב התושבים שהגיעו למופע התלוננו עם הם על הארנונה הגבוהה ועל העובדה שהמופעים אינם מותאמים לציבור. "זה אולי הטעם של ראש העיר אבל אם רוצים למשוך צעירים לעיר צריך להביא הופעות מתאימות", אמרה אחת מהם, "וחוץ מזה ביום העצמאות כשכולם הגיעו לטיילת לא היו שום הופעות רציניות. הם חושבים שנשכח את זה אם בערב הבחירות הם יעשו כמה הופעות? עובדה שהציבור לא מגיע".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות