חינוך

ליאור פליק נבחר לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה

סיעת או"פטימלי. זכו ב37 מתוך 39 המושבים באגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום עצמיסיעת או"פטימלי. זכו ב37 מתוך 39 המושבים באגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום עצמי

דבר היו"ר, ליאור פליק, בכניסתו לתפקיד.

סטודנטיות וסטודנטים יקרים.

לפני הכל, ברצוני לברך את הסטודנטיות והסטודנטים החדשים אשר מצטרפים אל קהילת האוניברסיטה הפתוחה. ברוכים הבאים! נרשמתם לאוניברסיטה מעולה, אשר נוסדה בשנת 1974. הפתיחות והרצון שלה לעזור לכם לממש את המטרות האקדמיות שלכם– יהפכו את השנים הבאות לנוחות וקלות יותר עבורכם. אחרי החדשים, מגיע תורכם, "הותיקים", שותפיי לספסל הלימודים היקרים (שותפים לאורךהתואר הראשון שלי בניהול וכיום, כסטודנט לתואר שני במנהל עסקים) אני מודה לכל אחת ואחד מכם על האמון שנתתם בי להוביל את האגודה בדרכה החדשה.

לאחר 6 שנים של פעילות באגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה (בין היתר בתפקידים של מנהל שיווק וסגן יושבת ראש האגודה) שנים בהם הכרתי היטב ומקרוב כל "בורג" במערכת הגדולה שלנו- החלטתי להתמודד על תפקיד היו"ר– כדי ליישם את השינויים והשידרוגים שהבנתי שצריך לעשות.

אנחנו אגודת הסטודנטים הגדולה ביותר בישראל- באוניברסיטה הפתוחה יש את מספר הסטודנטים הגדול ביותר בארץ, יש לנו סטודנטים גם בחו"ל, מגיע לנו הרבה ואנחנו נדאג לזה! אנחנו נשקיע  את מירב המשאבים שלנו, משאבי הזמן, החשיבה והתקציב, כדי לעזור לכם לסיים את התואר הכי מהר והכי בקלות שאפשר. אנחנו מודעים היטב לעובדה, שבשונה ממוסדות השכלה אחרים בישראל, אוכלוסיית הסטודנטים שלנו הטרוגנית ובעלת צרכים לעיתים ייחודים ושונים– ואנחנו כאן כדי לאתר אותם ולספק לכם אותם על הצד הטוב ביותר.

מחלקת הדגל שלנו היא מחלקת האקדמיה. המטרה שלנו לחזק ולקדם את הנושאים האקדמיים בשנתיים הקרובות: יותר מרתונים מקוונים ופרונטאליים, סדנאות העשרה, סדנאות הכנה למבחנים, קורסים המקנים תעודות, סיוע לסטודנטים בבעיות אקדמיות ועוד.

נושא הרווחה קרוב לליבנו, ועל כן, נמשיך בעשייה המבורכת של האגודה ונעשיר את פעילויות המעורבות החברתית והמלגות החבוקות בתוכן גם כדי לפעול למען החברה וגם כדי להעניק לכם עזרה כספית. למרות שכולנו כאן כדי להשכיל, עדיין אנחנו מאמינים כי החוויה הסטודנטיאלית חשובה לא פחות. אתם פרוסים בכל רחבי הארץ, וכתושב חיפה, אשר מכיר היטב את סוגיית המרחק, חשוב לנו להגיע לכולכם ולהנגיש לכל אחת ואחד מכם את שלל הפעילויות והפרויקטים שלנו, הן האקדמיות והן התרבותיות. תצטרפו אלינו- מבטיחים לכם כי החוויה תמריץ את ההישגים האקדמיים שלכם.

חשוב לנו לשפר את התקשורת שלנו אתכם. גם כדי שתזכרו שאתם לא לבד ויש לכם גב גדול ששומר עליכם וגם כדי שתתעדכנו באירועים העשירים שאנחנו מתכננים לכם. היכנסו אל דף הפייסבוק שלנו, תקראו את הניוזלטרים שנשלח אליכם, ובואו, תצטרפו ותשמיעו קול. אנו מאמינים כי אגודת הסטודנטים היא הבית שלכם ושותפה מלא לחוויה שלכם. אני זמין לכל הסטודנטיות והסטודנטים, ודלתי תמיד פתוחה בכל בעיה.

בהצלחה רבה,

שלכם,

ליאור פליק

יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות