ניוזים חמיםחדשות

בגיל 76 הלך לעולמו "רינגו איש השעונים" אחד מהדמויות המיתולוגיות בכרמל בחיפה

אחד הדמויות הכי ססגוניות בחיפה, "רינגו איש השעונים", הלך לעולמו בגל 76. האיש בעל המראה המיוחד שחי כזאב בודד כל חייו, היה "ענק עם לב זהב ואיש אשכולות יחיד ומיוחד"

אבישלום פישגנג, הידוע בכיונוי "רינגו איש השעונים" – אחד הדמויות הכי ססגוניות בחיפה, הלך לעולמו ביום שלישי האחרון והוא בן 76.

רינגו נהג להסתובב במרכז הכרמל בחיפה, כשהוא לבוש בבגדים ןכובע ססגוניים ואת ידיו עיטרו שלל שעונים וטבעות.

רבים סיפרו כי הוא היה בגדר ענק עם הלב הכי רחב, איש אשכולות עם ידע עצום בשלל תחומים. את הכינוי רינגו העניקו לו ימאי הצי השישי שהיו מגיעים לנמל חיפה. רינגו היה הוא מתנדב ומסייע להם. הימאים התקשו לקרוא לו בשמו אבשלום, אז הם קראו לו רינגו. מאז השם נשאר.

רינגו נולד וגדל בחיפה. בתור נער הוא נשלח לללמוד בחווה חקלאית בעמק יזראעל. שם הוא גילה את תרבות הרוקנרול, וסיגל לעצמו את המרטה המרדני של ילדי הפרחים של שנות השישים. דבר שהפך אותו בחברה החיפאית לעוף מוזר ובודד.

הוא התגייס לחייל הים, נפצע, עבר שיקום, התמכר לסמים, אושפז, נגמל, וכבר מעל חמישים שנה הוא חי חיים נקיחם מסמים ואלכוהול ןמתנזר מהם.

במשך כל חייו חי עם אמו, ועד לפני מספר שנים טיפל בה מסירות גדולה, עד שהיא נפטרה בגיל 94.

כאמור, רינגו הלך לעולמו השבוע והותיר את חיפה פחות ססגונית ועם חסר של אדם יחיד ומיוחד.

 

צילום: פייסבוק פרדי אהרון

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות