ניוזים חמיםחדשות

רצח באשדוד: גבר נכנס לדירה בעיר וירה למוות באישה כבת 40 ופצע עוד 2. סריקות נרחבות אחר היורה, על רקע פלילי

חיפושים נרחבים אחר גבר לבוש מדים שנכנס הבוקר לדירה ברחוב ג'ו עמר באשדוד וירה למוות באישה ופצע עוד שניים במקום

אישה כבת 40 נרצחה ושניים נפצעו מירי בתוך דירה באשדוד. כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר החשוד, שלפי עדי ראייה לבש מדי צה"ל. על פי הערכת המשטרה מדובר ברצח על רקע פלילי, למרות ששלושת הנורים אינם מוכרים למשטרה.

בשעה 08:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה שנפצעו באירוע אלימות ברחוב ג'ו עמר באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא באשדוד, 3 פצועים עם פציעות חודרות בהם: אישה כבת 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, גבר בן 38 במצב בינוני וצעירה כבת 20 במצב קל. מותה של האישה נקבע בהית החולים.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות