ניוזים חמיםחדשות

גל של תקיפות נהגי אוטובוס בנתיבות

נערים ניפצו זגוגית דלת אוטובוס.נוסעים חששו שמדובר בפיגוע

במקרה אחר שחררו נערים את ברז האוויר הגורם לפתיחת הדלתות בשעת נסיעה
בשבוע האחרון אירעו מספר מקרים דומים של שבירת חלונות, וונדליזם והפחדת נוסעים
איגוד התחבורה בכוח לעובדים: "תושבי נתיבות עדיין מתמודדים עם טראומת ה-7 באוקטובר. אין סיבה שנהגים ונוסעים יחוו את החרדות מחדש. מצפים מהמשטרה לאכיפה והרתעה מול התוקפים

קו 1 של חברת דן בדרום בנתיבות הותקף אמש (13.2.24) ע"י נערים שניפצו את זגוגית אחת הדלתות. לנהג ולנוסעים שלום. בדרכו מתחנת הרכבת לשוק, עצר הנהג בתחנה, הוריד והעלה נוסעים וכשפנה לדרכו, נשמע רעש עז וזכוכית הדלת האחורית נופצה. הסיבה:האוטובוס לטענת התוקפים לא המתין להם .תלונה הוגשה במשטרת נתיבות.

עומר בן יעקב נהג האוטובוס ויו"ר וועד העובדים בדן בדרום:" ווידאתי שכל הנוסעים עלו וירדו, כבכל קו. וכשפניתי לצאת, נשמע רעש חזק. חלק מהנוסעים נכנסו לחרדה. קריאות "פיגוע!" נשמעו בכל האוטובוס. אנחנו חשים בעלייה באלימות בשבוע האחרון, ולאור המצב, השתדלנו להבליג-לא עוד! לא מדובר עוד במעשה קונדס. במזל לא נפגע איש. אין סיבה שנוסע אוטובוס יהפוך לנפגע חרדה".

עוד בהמשך הערב- נערים פתחו באוטובוס בעיר את ברז צינור האוויר, הסגור בשגרה. כתוצאה מכך עלולות דלתות האוטובוס להפתח בשעת נסיעה. בשבוע שעבר אירע אירוע נוסף של פגיעה בזגוגית קדמית וכן אירועים של פתיחת צינור אוויר והשלכות של פצצות סירחון באוטובוסים בנתיבות.

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים " לתושבי נתיבות ששרדו את התופת ב-7 באוקטובר מגיעים ימים שקטים ובטוחים. לא יעלה על הדעת שבמקום לעסוק בנהיגה, נהג יחשוש שזגוגית אוטובוס תתנפץ עליו או שדלת תיפתח. ברור כי שרשרת האירועים בנתיבות, היא עוד ביטוי למכת האלימות הכללית באוטובוסים, המבריחה נהגים מהענף. משרד התחבורה טוען לגיוס נהגים חדשים. מנסיוננו למעלה ממחצית מהנהגים החדשים עוזבים לאחר שנה. אנו קוראים למשרד התחבורה להשתמש לאלתר בכסף שכבר גויס למלחמה באלימות באוטובוסים ולאמץ את קריאתנו להכרה בעובדי התחצ כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות