חדשותאשדוד

אומרים תודה: תלמידי אשדוד הצדיעו למתנדבי זק"א

מאות תלמידי מקיף א' בעיר אשדוד, ערכו טקס הצדעה והוקרה למתנדבי זק"א אשר מאז הטבח הנורא בשבת שמחת תורה עסקו במלאכת הקודש תחת אש תופת ותוך חירוף נפש ממשי בכדי להעניק כבוד אחרון לנרצחים ולבני משפחותיהם

הטקס נערך לאחר שהתלמידים ביקשו להוקיר את פעילות מתנדבי ארגון זק"א יחד עם המורים החליטו לקיים את הטקס המרגש אשר נפתח בשיחה אישית עם עשרות המורים אשר ביקשו להוקיר את הפעילות המבורכת.

לאחר מכן התכנסו מאות התלמידים באודיטוריום סמוך שם הם הציגו סרטונים מרגשים בהם הם מודים בצורה אישית למתנדבים הרבים אשר חרפו את נפשם למען כבוד המתים והחיים באשר הם.

בטקס השתתפו מתנדבי זק"א בראשות מפקד מרחב לכיש אבי דרעי ומפקד אשדוד אייזיק רוטנר אשר הודו לתלמידים על המחווה המרגשת במיוחד. בטקס נשא דברים מפקד מרחב לכיש אבי דרעי אשר הציג את פעילות הארגון במהלך השנה כולה ואת הפעילות הקשה מאז יום הטבח הנורא.

התלמידים התעניינו במלאכת הקודש במשך שעה ארוכה ובסיומו הצדיעו נרגשות למתנדבים הרבים אשר עזבו את משפחותיהם ועיסוקם ויצאו לכבד את הנרצחים במשך שבועות ארוכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות