חדשותקרית גת

קרית גת: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדבות ידידים • "האמא החמיאה לנו על הכוח הנשי"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, בסמוך למעון ילדים ברחוב ברקת בקרית גת

שלומי הרוש – סג"מ מרחב לכיש שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. חגית קוריש ותמר גבאי, מתנדבות סניף קרית גת, נענו לקריאה ויצאו למקום, כשאליהן מצטרפים גם עומר גבאי ואיתה פאווה – אחראי מתנדבי הסניף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבות והמתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

חגית מספרת: "הייתי ביציאה מהעיר, בדרך לאשדוד לקורס איפור. עם קבלת הקריאה פניתי לכתובת. יחד עם תמר והמתנדבים הנוספים, פתחנו במהירות את הרכב וחילצנו את הילדה הקטנה. זה סיפוק גדול, זכות גדולה, והאדרנלין בשמיים. האמא הודתה לנו מאוד והחמיאה על הכוח הנשי שבארגון."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות