ניוזים חמיםחדשותקרית גת

סחרו בגז קצפות בקרב קטינים, ונפלו בתרגיל עוקץ של המשטרה

2 חשודים נעצרו לחקירה לאחר שסחרו ברשת חברתית בגז קצפות ומכרו אותו לכל דורש בניגוד לפקודת הרוקחים

במסגרת היערכותה של משטרת קרית גת שבמרחב לכיש לחגיגות השנה האזרחית החדשה, שמו שוטרי התחנה דגש לנושא הסחר בגז קצפות בעיקר בקרב קטינים, שרוכשים את הגז וצורכים אותו בדרך של שאיפה ללא שיקול דעת ומבלי לדעת את הסכנות הטמונות בשימוש בגז.

'גז הקצפות' (חמצן דו חנקני), הוא גם סם מסיבות פופולרי, בשל תחושות של שלווה, רוגע ואופוריה שנוצרות עם שאיפתו. עם זאת, במינונים גבוהים הגז נקשר להופעתן של הזיות חזקות.
הגז בדרך כלל נמכר למשתמש במכלי מתכת קטנים המכילים את הגז בצורתו הדחוסה, ולעיתים המשתמשים שואפים אותו ישירות ממיכל המתכת, או באמצעות העברתו לבלונים. בחלק מהמקרים, הסם מסופק במכלים גדולים (כפי שנתפסו כעת) ונשאף באמצעות מסיכה רפואית ועלול לגרם לנזק מוחי. השימוש במכלי המתכת הדחוסים משחרר את הגז בעוצמה, ועשוי לגרום לכוויות באף, בפה ובלוע.

שוטרי התחנה הצליחו תוך הפעלת מודיעין ממוקד, לאתר את זהותם של 2 חשודים כבני 17 ו 21 תושבי קרית גת, שאחד מהם מוגדר כיעד פלילי של המשטרה במסגרת תכנית 'חריש עמוק' המרחבית, שלפי החשד סוחרים מזה תקופה במכלים גדולים במיוחד של גז הקצפות ברשת חברתית ומציעים אותם לכל דורש, ואף פרסמו מחירון תואם.

בפעילות עוקץ סמויה שרקמו אתמול בלשי המשטרה, נפגשו עם החשודים ורכשו מהם גז קצפות, ומיד ניתנה הפקודה לבצע את המעצר. בחיפוש שנערך ברכב עמו הגיעו, נתפסו 11 מכלים גדולים במשקל של כ 2.5 ק"ג כל אחד, כ 2500 ש"ח שמקורם לפי החשד בסחר בגז וסכין.

החשודים נחקרו בחשד לעבירות של סחר בחומר מסוכן בניגוד לפקודת הרוקחות, ושוחררו בתנאים מגבילים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות