ניוזים חמיםחדשות

בסיומה של חקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב בגין גניבות כלי רכב מיישובי עוטף עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל", הגישה יחידת התביעות של מרחב הנגב כתב אישום נגד 2 נאשמים המעורבים בגניבת רכבים שהיו בחזקתם של משפחות שפונו מיישובי העוטף ושחלקם נרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס.

לצד פעילות הביטחון השוטפת המוגברת, ומתן מענה לכל אירוע 100 בתחומי המחוז, הורה מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, לטפל באופן חסר פשרות ולהשתמש בכל האמצעים הנדרשים נגד תופעות פשיעה ועבירות רכוש שמבצעים עבריינים המנסים לנצל את המצב הביטחוני בגזרת עוטף עזה ולבצע עבירות פליליות, ובפרט נגד עבריינים הבוזזים את רכושם של תושבי היישובים שפונו מבתיהם עם פרוץ המלחמה נגד ארגון הטרור חמאס

במסגרת הפעילות נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב עם קבלת דיווח בחודש אוקטובר על גניבות של מספר כלי רכב מיישובי עוטף עזה בזמן בו מתנהלת לחימה בגזרה הדרומית, אשר היה בשימוש משפחות שחלקם פונו מבתיהם לאחר שניצלו מהטבח, וחלקם נרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס.

עם קבלת הדיווח הוקם צוות חקירה מיוחד בימ"ר נגב שפעל באופן גלוי וסמוי, תוך שימוש בכלל האמצעים הנדרשים, על מנת להתחקות אחר מבצעי העבירה ולאסוף ראיות מפלילות נגדם.

בתאריך 27.11.23 ביצעו כוחות משטרה של בילוש ימ"ר נגב ולוחמי זרוע דרום של החטיבה לבט"פ במג"ב את מעצרים של 2 חשודים בשנות ה 30 וה 40 לחייהם, תושבי מרכז הארץ, ובסיומה של של חקירה הוגש נגדם היום על ידי שלוחת נגב של חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום עם בקשת מעצרם עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום פעלו הנאשמים במסווה של מתנדבים כחלק מפעילות שמטרתה לסייע לחיילים ולאזרחים במשימות לוגיסטיות שונות, שכללו בין היתר, העברת ציוד וגרירת רכבי מחבלים שנותרו בשטח יישובי העוטף.

במסגרת הפעילות קשרו הנאשמים קשר לגנוב רכבים שנותרו בשטח קיבוץ בארי ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית תוך ניצול פעילותם בגזרה וניצול הגישה שניתנה להם להיכנס לתוך שטח צבאי סגור תוך שהם מסתייעים במתנדבים נוספים שפעלו בגזרה ללא ידיעתם בדבר ביצוע העבירות על ידי הנאשמים.

לצורך ביצוע העבירות העמיסו הנאשמים את הרכבים הגנובים על גבי משאית גרר, שהיו בבעלות חברת גרירה של אחד הנאשמים, וגנבו 5 רכבים שהיו שייכים למשפחות שפונו מהקיבוץ וחלקם נרצחו על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס.

עם סיומה של החקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב הוגש היום נגד הנאשמים, תושבי העיר חולון ומושב ברקת, כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים וכן בקשת חילוט משאית גרר ורכב לנד קרוזר, שעל פי החשד שימשו את המעורבים בביצוע העבירות.

דוברות משטרת ישראל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות