ניוזים חמיםחדשות

חובש בכיר במד"א, אביה חצרוני ז"ל, נרצח כשנורה על ידי מחבלים בביתו שבקיבוץ בארי | מנכ"ל מד"א: "אביה היה איש יוצא דופן בנתינתו ותרומתו למד"א הייתה אדירה"

מגן דוד אדום מרכין ראש וכואב את הרצחו של חובש בכיר במד"א, אביה חצרוני ז"ל, בן 69, שנרצח בביתו בזמן שמחבלים פרצו וירו בו במהלך מתקפת הפתע של חמאס על דרום הארץ

אביה התנדב מעל ל-20 שנה במד"א, הוא נתן מענה רפואי בגזרת בארי, היה חובש בכיר במד"א והיה ממפעילי האמבולנס בקיבוץ. חבריו של אביה מספרים על אדם בעל נתינה גדולה, ששם את מד"א והצלת החיים בעדיפות הראשונה.

מאיר אלמליח, מנהל אשכול נתיבות במד״א וחברו הקרוב של אביה ז"ל: "אני מכיר את אביה ז"ל כ-30 שנה ולא מאמין שאני מדבר עליו בלשון עבר. הוא חבר מאוד מאוד קרוב. הוא ליווה אותנו המון שנים, מדובר באדם מיוחד, היה האבא של התחנה בקיבוץ. איש מדהים, סבא מדהים, איש נערץ שסוחב עליו אנשים, חכם מאוד, מקצועי וכל כולו היה נתינה. ראיתי הרבה אנשים שאהבו את מד"א, לא ראיתי כאלה שאהבו את מד"א כמוהו, וכנראה שגם לא אראה".

מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לאביה חצרוני ז"ל: "אביה היה איש נתינה שתרם רבות למגן דוד אדום, פועלו בתחנת נתיבות ובקיבוץ בארי ייזכר לשנים רבות. עובדי ומתנדבי מד"א מרכינים את ראשם וכואבים את האבדן הגדול הזה. יהי זכרו ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות