ניוזים חמיםחדשות

פראמדיקית מד"א ומדריכת קורס פראמדיקים של מד"א בנגב, עמית מן ז"ל, נרצחה כשנורתה על ידי מחבלים כשנכנסו למרפאה בקיבוץ בארי כאשר טיפלה בפצועים ביום שבת | מנכ"ל מד"א: "עמית הייתה גיבורה שפעלה להציל חיים של אזרחים גם תחת אש"

מגן דוד אדום מרכין ראש וכואב את מותה של פראמדיקית מד"א, עמית מן ז"ל, בת 22 תושבת קיבוץ בארי, שנרצחה ביום שבת ביריות כאשר טיפלה בפצועים שהגיעו אל המרפאה בישוב בארי בו התגוררה במהלך מתקפת הפתע של חמאס על דרום הארץ. עמית הייתה לכודה במרפאת הקיבוץ יחד עם פצועים והרוגים במשך שעות רבות כשהמחבלים ניסו לפרוץ אל המרפאה. עמית ז"ל נטמנה בבית העלמין בנתיבות בליווי בני משפחה ומאות מחבריה

עמית ז"ל החלה את דרכה במד"א ב-2015 כמתנדבת נוער, לאחר מכן יצאה לקורס מדריכים והכשירה מתנדבים נוספים, לפני 4 שנים הוסמכה כחובשת רפואת חירום ובהמשך כפראמדיקית במסגרת השירות הלאומי ופעלה בניידות לטיפול נמרץ במרחב נגב של מד"א. לפני כחודשיים החלה להדריך את קורס הפראמדיקים המרחבי בנגב. במהלך כל תקופתה במד"א עמית פעלה במקצועיות, תוך תחושת שליחות גדולה לעבודתה. עמית חלמה ללמוד רפואה ולהמשיך להציל חיים.

אושרית חדד, פראמדיקית במד"א וחברתה הטובה של עמית ז"ל: "עמית ז"ל תמיד הייתה שם בשביל כולם, היא מישהי שפשוט תמיד נמצאת שם, תמיד היה אפשר לסמוך עליה. ביום שבת, בזמן שירו עליהם מחבלים, היא המשיכה לעזור למטופלים ולנסות להציל את חייהם. היא נלחמה על חייהם עד הרגעים האחרונים".

מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לעמית מן ז"ל: "עמית ז"ל הייתה פראמדקית גיבורה שהמשיכה לטפל בפצועים גם בזמן שמחבלים ניסו לפרוץ למרפאה בקיבוץ בארי. היא חירפה את נפשה בזמן שניסתה להגן על חייהם של המטופלים – שטובתם ניצבה כנגד עיניה. לכתה בטרם עת הותירה אותנו המומים וכואבים. מגן דוד אדום מוקיר את דרכה של עמית, ועובדיו ומתנדביו מרכינים את ראשם ומחבקים את משפחתה. יהי זכרה ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות