ניוזים חמיםחדשותאשקלון

אשקלון: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים "כל הנוכחים הריעו על החילוץ המהיר"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה וחודשיים, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב בנימין באשקלון

ירמיהו ליכט, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק את מתנדבי האזור והרגיע את האם עד להגעתם. אושרת בורפקר – מנהלת הדרכות מחוז דרום, יחד עם דניאל ברכה ויוסי כחלון, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום ובזריזות, ללא גרימת כל נזק לרכב.

אושרת מספרת: "התעוררתי בבוקר לאחר לילה עם שינה מועטה, כשלפתע התקבלה אצלי קריאת החירום. יצאתי במהירות למקום, שם חיכו כבר כוחות חירום נוספים. בתוך פחות מחצי דקה, חילצתי את התינוקת בשלום. השכנים והכוחות שנכחו במקום הריעו על החילוץ המוצלח והמהיר. האמא בכתה והתרגשה, והודתה רבות לכל המתנדבים שהגיעו לעזור. כל חילוץ מרגש אותי, ובמיוחד בערב תשעה באב שזכיתי להרבות באהבת חינם".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות