ניוזים חמיםחדשות

אירוע חומרים מסוכנים בבית מלון "יו ספלאש" באילת, עם נפגעים

נופשי המלון "יו ספלאש" באילת והעובדים פונו מהאזורים הציבוריים והונחו להסתגר בחדרים, עקב אירוע התפשטות חומרים מסוכנים שמקורו בחדרי המכונה והתפעול של הבריכה

 

לפני יותר משעה התקבל דיווח ממלון יו ספלאש באילת על אירוע חומרים מסוכנים שמקורו בחדרי המכונה והתפעול של הבריכה. למקום נשלחו 5 צוותי כיבוי עם רכבים יעודיים לטיפול באירוע חומרים מסוכנים.

אירוע שתחילתו ב-09:45, החל כתוצאה מעירבוב חומרים מסוכנים, על ידי עובד המלון – מפעיל הבריכה. ערבוב החומרים יצר ראקציה שכתוצאה ממנה נפגע העובד וחומר מסוכן החל להתפשט בקומה התפעולית של המלון.

ברגעים אלה לוחמי אש, ממוגנים בחליפות מיוחדות לטיפול בחומרים מסוכנים, נמצאים במוקד האירוע, מנטרים את ריכוזי החומר המסוכן, תוחמים את התפשטות הגז ונמצאים בשלב מתקדם של שאיבת החומרים.

נופשי המלון והעובדים פונו מהאזורים הציבוריים והונחו להסתגר בחדרים או במרחבים שנבדקו על ידי כוחות הכיבוי ונמצאו נקיים מריכוזים של חומר מסוכן.

אירוע מסוג זה הוא בעל פוטנציאל גדול מאוד לנפגעים רבים, לכן כבר בשלב מוקדם של האירוע הגיע מפקד תחנת אילת, תת-טפסר יהודה קסנטיני, לפקד על האירוע ולנהל את כוחות הכיבוי. כמו כן, 2 צוותים נוספים הוקפצו לתחנה לכוננות על אירוע חירום נוסף, היכול לפרוץ במקביל ובמקום האירוע פועלים כרגע 7 צוותי כיבוי.

 

צילום: דוברות כב״ה אילת

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות