עדי שילון חתמה עונה שניה ברציפות עם מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA
שילון תככב בקמפיין המותג לרגל השקות קולקציית חורף 2025 שיעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 750 אלף ₪
עדי שילון, מגישה, סופרת ואושיית רשת קולינרית חתמה השבוע לעונה נוספת כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA , לרגל השקת קולקציות חורף 2025. שילון, המתגוררת בברלין, הודיעה לאחרונה על פרידה מבן זוגה בעשור האחרון, השחקן יוסף סוויד. שבוע הבא תגיע עדי לישראל יחד עם בתם המשותפת מישל (5) לצילומי הקמפיין, שיתקיימו בתל אביב.
הקמפיין, בהובלת שילון, יעלה כבר בחודש הקרוב בתקציב של 750 אלף ש"ח וילווה את השקת קולקציית חורף 2025. הקמפיין יכלול סרטונים בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ויחשוף את קולקציית הגרביונים וקולקציית IN AND OUT של המותג, המציעה פריטי לבוש ייחודיים שמשלבים נוחות וסגנון, ומתאימים גם לבית וגם ליציאות: חליפות קטיפה איכותיות, סריגים, פוטרים, בגדי ספורט, קולקציית פיג'מות ועוד.
עדי שילון: "החיבור עם JACK KUBA הוא טבעי עבורי. מדובר בקמפיין שמעצים את האישה בכל גווניה – מצד אחד, שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה, ומצד שני, היומיום הפשוט והרגיל. בעידן של חיים עמוסים, בגדים איכותיים עם סטייל שמתאימים גם לבית וגם ליציאה הם פשוט מאסט, וגרביונים מבחינתי הם סמל לנשיות במיטבה.
קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "רשמנו הצלחה אדירה בקמפיין הראשון עם עדי שילון הן מבחינת החיבור והן מבחינת התוכן, החשיפה, כמות הצפיות והלידים, לכן הבחירה בעדי עונה שניה מתבקשת. שילון עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ומשדרת: אישה אמיתית ובטוחה בעצמה, עם אמירה, המשלבת בהצלחה בין קריירה למשפחה והבונוס הגדול הוא ששילון התברכה ברגליים מושלמות שמתאימות בדיוק לקולקציית הגרביונים שלנו."