מינוי חדש: ד"ר רחל דהן מונתה למנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית

ד"ר דהן, תושבת חיפה, נשואה ואם לשניים, תעמוד בראש ההנהלה הרפואית של המחוז הגדול ביותר בכללית ותהיה אמונה על כלל שרותי הרפואה והפרא - רפואה הניתנים בו. תחת ניהולה כ-1700 רופאים שכירים ועצמאיים ומאות אנשי מקצועות הבריאות בפריסה של למעלה מ- 200 מרפאות ראשוניות, מרכזים רפואיים ועוד מאות מרפאות עצמאיות

את לימודי הרפואה סיימה ד"ר דהן בבית הספר לרפואה בבאר שבע ואת ההתמחות ברפואת המשפחה ביצעה בחוג לרפואת המשפחה בחיפה. השלימה לימודי מאסטר ברפואת משפחה וחינוך רפואי באוניברסיטת לונדון באונטריו שבקנדה והינה מורשית לטיפול בהיפנוזה. בנוסף, היא פעילה מאד בתחום הגמילה מעישון, במשך שנים רבות ואף כיהנה מספר שנים כיו"ר החברה הישראלית לגמילה מעישון של הר"י.

לד"ר דהן עבר מקצועי וניהולי רחב היקף והיא בעלת ניסיון רב במתן שרות רפואי ובניהול והובלת צוותים בכללית.

בתפקידה ב-6 השנים האחרונות, כמנהלת אזור חיפה, הובילה ד"ר דהן שיפור משמעותי בשירות הרפואי הניתן ללקוחות כללית בחיפה, תוך קידום איכות הטיפול והחדשנות ובכך הובילה את המינהלת והאזור למקום הראשון בארץ בתחום האיכות הרפואית. קודם לכן, ניהלה במשך 6 שנים את מערך הרפואה של כללית באזור הקריות ובעבר עבדה כמנהלת מרפאה גדולה, כרופאת משפחה ורופאה במערך ההוספיס בית של הכללית.

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "ד"ר דהן מביאה עמה ניסיון מקצועי רב שנים, הן בתחום הרפואי והן בתחום הניהולי, היא בעלת יכולות מוכחות בהובלת צוותים ובהשגת יעדים. עשרות מנהלים ורופאים בכל רחבי המחוז הוכשרו והתלמדו ע"י ד"ר דהן ותודות להובלתה, המערך שבניהולה הגיע למקום הראשון בארץ בתחום האיכות הרפואית. הישגיה בתחום האיכות הרפואית מדגישים את מחויבותה למתן שירות רפואי, איכותי ומקצועי ללקוחות כללית. אני בטוח כי ד"ר דהן תביא עמה את אותה רוח עשייה ותמשיך להוביל את המחוז להישגים רבים נוספים. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש ומברך אותה על הצטרפותה לצוות הנהלת המחוז".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות