תושב עפולה נעצר לאחר ששלח הודעות בערבית לתושבים בעיר: "ציונים אנחנו מג'נין בדרך לפגוש אותכם. תברחו מהעיר"

נעצר תושב העיר עפולה לאחר ששלח הודעה בערבית  באמצעות הטלפון הסלולארי בה נכתב: "שלום יא ציוני, מחכים לפגוש אותך, אנחנו בדרך מג'נין לכבוש את עפולה. לצאת מהר למערב העיר לא רוצים לפגוע באזרחים חמאס = דאעש"

 

במהלך סוף השבוע בשעות הערב התקבלה תלונה במשטרת ישראל אודות מספר הודעות שהופצו למספר תושבים בעיר עפולה בהם נכתב: "שלום יא ציוני, מחכים לפגוש אותך, אנחנו בדרך מג'נין לכבוש את עפולה. לצאת מהר למערב העיר לא רוצים לפגוע באזרחים חמאס = דאעש."

מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה מהירה במהלכה זוהו פרטי החשוד בהפצת ההודעה, תושב העיר בשנות ה- 20 לחייו. שוטרי תחנת עפולה הגיעו לביתו ועצרו אותו.

החשוד נעצר ונחקר. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בנצרת עד היום ובהתאם לממצאי החקירה הוא יובא היום פעם נוספת בפני שופט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

 

בצילום: ההודעה שנשלחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות