"חרבות ברזל": עמדה לזכר קורבנות מתקפת הטרור והנופלים במלחמה הוצבה בבניין העירייה. ראש העיר שיתף: "האחריות לשימור זכר החללים וסיפורי הגבורה מוטלת על כולנו"

בבניין עיריית טירת כרמל הוצבה הבוקר (ראשון) עמדת זיכרון והנצחה לזכרם של קורבנות מתקפת הטרור של ה-7.10.23, הנרצחים, ההרוגים והחללים במלחמת "חרבות ברזל"

בעמדה, שהוקמה ביוזמת אגף הדוברות ובסיוע רכזת המתנדבים העירונית בחירום, אתי כהן הונח ספר זיכרון שבו מוזמנים תושבות ותושבי העיר לכתוב ולשתף במחשבותיהם וברגשותיהם בימים אלה.

הראשון שכתב הבוקר בספר הוא ראש העיר, אריה טל, ששיתף: "אין מילים שיתארו את זוועות ה-7.10.23, תאריך שייזכר לדיראון עולם בתולדות מדינת ישראל והמפעל הציוני. יום שאחריו שום דבר כבר לא יהיה, ייראה או ירגיש אותו דבר. הלב מתרסק וההיגיון לא מצליח לתפוס את אירועי השבת הנוראה, שפערה חור שחור ענק בנשמותינו כישראלים, כיהודים וכבני אדם חפצי חיים.
"ומתוך ריח המוות והסיוטים שאוחזים מאז בכולנו, צומחת ועולה הרוח הישראלית שמייחדת רק אותנו. זו שעתה היפה של מדינת ישראל, ושל תושבות ותושבי טירת כרמל, שמתגייסים ונרתמים למשימה הלאומית. המערכה עדיין לא תמה, ועוד צפויים לנו ימים קשים. אך כוחנו באחדותנו – והימים הטובים בוא יבואו! תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.
"וכעת, ומעתה ועד עולם, האחריות לשימור זכרם של הנרצחים והחללים ושל סיפורי הגבורה מוטלת על כולנו. למען הדורות הבאים – לא נשכח, ולא נסלח. בשמי ובשם העיר טירת כרמל, אני משתתף בצערן של המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מאחל החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש, ומייחל לחזרתם של כל החטופים והשבויים בריאים ושלמים. עם ישראל חי!".

דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות