בניינים שמחים: עיריית טירת כרמל פועלת להעלאת המורל הקהילתי

עיריית טירת כרמל מקיימת מאז השבוע שעבר פעילות הפגה ועידוד בבניינים משותפים ברחבי העיר, על רקע המצב הביטחוני ופרוץ המלחמה

בהמשך לקול קורא שהוציא אגף קשרי קהילה, לטובת הפגה והעלאת המורל בקרב משפחות וילדי העיר, מתקיימת מדי יום ואף כמה פעמים ביום בלובי הבניינים המשותפים פעילות פנאי, מוסיקה, תרבות ורפואה משלימה, זאת בכפוף להנחיות פיקוד העורף ובקרבת מרחב מוגן.

התגובות שמתקבלות מקרב התושבים מצביעות על שיפור במצב הרוח במהלך הפעילות, כשהילדים נהנים מפעילויות רבות וההורים מקבלים פסק זמן שהוא כל כך הכרחי בתקופה זו.

ראש העיר, אריה טל מבקר בקביעות בפעילויות שמתקיימות בבניינים, ומשוחח עם ההורים והילדים שמביעים את שביעות רצונם: "בימים אלה חשוב שכולנו נשמור על שפיות ככל שניתן, ובעיקר שנדע להרחיק את הילדים שלנו מהחדשות ומהדיווחים הקשים. אני מברך על הפעילות החשובה והמהנה, ומאחל לכולנו ימים טובים ושקטים".

יצוין כי במהלך השבועיים האחרונים מקיים אגף קשרי קהילה של העירייה שורה של פעילויות בתחומים שונים ולמגוון גילים, ובהן:
– "עוברים את זה ביחד": פעילות למשפחות מיוחדות במרכז קליקה – מרחבי יצירה, פעילויות הפגתיות, התעמלות, משחקים, שיחות אישיות עם ההורים ועוד.
– "קהילה למען קהילה": פעילויות עבור תושבי הדרום והצפון שפונו למלון קדם, למשפחות ולילדים; וכן קיום סדנאות מגוונות לילדים ולמבוגרים ברחבי העיר – הצגות, פעילות ספורט, אילוף כלבים, תחנות משחק, הרצאות, טיפולים אלטרנטיביים ועוד.
– גיוס תרומות: ציוד ומזון לחיילי צה"ל ולתושבי הדרום, באמצעות חמ"ל אזרחי-קהילתי שהוקם במיוחד, ותוך הירתמות של כלל הגופים העירוניים והקהילות העירוניות בכל הגילים.
– עיר מקלט: סיוע בהכשרת מקלטים בבניינים משותפים לשעת חירום, בשיתוף המתנ"ס, משרד השיכון ומתנדבים מהקהילה.
– סיוע למשפחות שאחד מבני הזוג משרת או גויס למילואים: עזרה בכל תחומי החיים, מעבודות הבית, אוזן קשבת, עזרה עם חיות מחמד ועוד.

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות